تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان های حوزه جنوبی ایلام به دستگاه سی تی اسکن مجهز می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیمارستان های حوزه جنوبی ایلام به دستگاه سی تی اسکن مجهز می شوند ایلام - ایرنا - نماینده مردم آبدانان ، دره شهر ، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان های مناطق جنوبی استان ایلام به دستگاه سی تی اسکن مجهز خواهند شد.


"علی محمد احمدی" روز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان به خبرنگار ایرنا گفت: نبود دستگاه سی تی اسکن در این شهرستان ها باعث مشکلات و ایجاد ناراحتی و نگرانی مردم و همچنین تحمیل هزینه های سنگینی به بیماران شده است.
وی افزود: با تلاش و پیگیری های مداوم از طریق وزارت بهداشت سه دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان های سه شهرستان دره شهر، آبدانان و دهلران اختصاص پیدا کرده و بزودی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این مناطق قرار می گیرد.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با نصب این دستگاه ها در مراکز درمانی نیاز بیماران به سی تی اسکن برطرف خواهد شد.
بیمارستان 32 تختخوابی حضرت رسول اکرم (ع) شهرستان آبدانان با زیربنای سه هزار و 100 مترمربع در زمینی به گستره 11 هزار متر مربع احداث شده است و برای راه اندازی آن 55 میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام هزینه شده است.
این مرکز درمانی دارای بخش های اداری ، مرکز فوریت های پزشکی، بستری زنان و مردان، اطاق عمل، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، تزریقات، دیالیز و داروخانه است. ک/3
7174/540


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن