تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800542320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم گرامیداشت 13 آبان در شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم گرامیداشت 13 آبان در شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد خبرگزاری پانا:باحضور پرشور دانش آموزان ،فرهنگیان و دیگر اقشار مردم و هم زمان با عاشورای حسینی مراسم گرامیداشت 13 آبان و روز استکبارستیزی درساوجبلاغ برگزارشد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۴ آبان ساعت 07:02



مسعود مهران نیا معاون پرورشی و تندرستی آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار پانا،بااعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تقارن 13 آبان امسال با عاشورای حسینی ،مراسم استکبار ستیزی با حضور دانش آموزان و دوستداران اهل بیت عصمت وطهارت(ع) برگزارشد. وی افزود:این مراسم که با حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان مدارس شهر هشتگرد برگزار شد و راهپیمایان مسیر میدان امام خمینی (ره) تا مصلی هشتگرد را با شعار های "هیهات من الذله" ؛ "مرگ بر آمریکا"؛"مرگ بر اسرائیل" و "لبیک یا حسین "طی کردند و در ادامه حجت الاسلام دلفانی در خصوص فلسفه قیام عاشورا و قیام امام خمینی (ره) و روز دانش آموز به ایراد سخن پرداخت .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن