تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819556067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده های منتهی به مشهد با ترافیک نیمه سنگین مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جاده های منتهی به مشهد با ترافیک نیمه سنگین مواجه است مشهد - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده های منتهی به مشهد با حجم ترافیک نیمه سنگین مواجه است.


سرهنگ یعقوب لطیف در روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون جاده های خروجی مشهد به تربت حیدریه و نیشابور و محور ورودی چناران به مشهد ترافیک نیمه سنگین دارند.
وی ادامه داد: جاده های خروجی مشهد از عصر یکشنبه و شب تاسوعا و عاشورا با ترافیک سنگین مواجه بودند و از عصر امروز نیز بر شدت ترافیک در این محورها افزوده می شود.
به گفته لطیف جاده های یاد شده در سه روز پایانی هفته جاری با ترافیک بسیار مواجه هستند.
وی ادامه داد: اکنون بخش اعظم جاده های استان خراسان رضوی مه آلود و همراه با بارش باران و در برخی نقاط سردسیر نظیر سر ولایت و دو راهی چکنه و گردنه تیوان با بارش برف مواجه است.
جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به بارش باران و برف در جاده ها و لغزندگی آنها با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز بپرهیزند.
591/7490/664


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن