تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 21 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799800394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظفر: تیم مذاکره کننده به باج خواهی های استکبار جهانی پاسخ قاطعانه بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مظفر: تیم مذاکره کننده به باج خواهی های استکبار جهانی پاسخ قاطعانه بدهد تهران – ایرنا - معاون امور نظارت مجلس شورای اسلامی با بیان آنکه مذاکرات در چارچوب ملی و صیانت از ضوابط و مصالح ملی ادامه دارد، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان پاسخ باج خواهی های استکبار جهانی را قاطعانه بدهد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسین مظفر معاون امور نظارت و نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران در مورد ضرورت وحدت بین نیروهای اصولگرا و شخصیت های سیاسی کشور در شرایط امروز جامعه، گفت: طبیعی است که همه سلایق را هیچگاه نمی توان یکسان و همسو کرد و وقتی که صحبت از وحدت می شود، وحدت در اصول و مبانی مطرح است.
وی ادامه داد: طبیعی است که وقتی ما دشمن مشترک و یک هدف مشترک برای عزت و سربلندی کشور داریم راهی جز این نداریم که از سلایق جزئی خودمان بگذریم و از آنها عبور کنیم.
مظفر با بیان اینکه رمز و راز پیروزی ما وحدت و یکپارچگی است، گفت: باید امروز نیز این وحدت و یکپارچگی مورد نظر باشد.
معاون امور نظارت مجلس افزود: چیزی که توانست ملت ما را از گردنه های پرفراز و فرود عبور دهد، استقامت و پایداری و وحدت است.
نماینده مردم تهران در مجلس اطاعت از رهبر انقلاب را یکی دیگر از رموز موفقیت و ایستادگی ملت ایران دانست و تاکید کرد: اطاعت از مقام معظم رهبری یکی از رموز وحدت و موفقیت ملت ایران است که باید در شرایط امروز جامعه به آن توجه شود.
مظفر بر ضرورت وحدت نیروهای نظام در چارچوب مذاکرات هسته ای تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مذاکرات هسته ای با منافع کشور و مصالح ملی گره خورده است بنابراین طبیعی است که این مذاکرات باید در چارچوب خطوط قرمز و همینطور چارچوب ضوابط و معیارها و منافع ملی رقم بخورد.
معاون امور نظارت مجلس افزود: با توجه به اینکه رهبر فرزانه انقلاب از ابتدا از آرمان ها و منافع ملی کشور و ملت در مذاکرات هسته ای پاسداری و مراقبت ویژه ای کرده اند باید در این مذاکرات چارچوب های مورد نظر ایشان مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ادامه مذاکرات باید در چارچوب ملی و صیانت از ضوابط و مصالح ملی باشد، گفت: هرگز نباید در مذاکرات هسته ای از مصالح و آرمان های ملی عقب نشینی صورت گیرد بلکه باید تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان پاسخ باج خواهی های استکبار جهانی را قاطعانه بدهد.
مظفر در پاسخ به این سوال که آیا توافق نهایی هسته ای باید با نظر مجلس باشد یا خیر، گفت: چیزی که ما به آن یقین داریم این است که توافقات بدون توجه به مصالح و چارچوب ها نمی تواند صورت گیرد که مجلس نیز به دنبال این نوع توافق است.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: تیم مذاکره کننده کشورمان باید به این نکته توجه داشته باشد که در مذاکرات هسته ای باید مشی حمایت از مصالح و منافع ملی در چارچوب های انقلاب و فرامین رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد و آنها نباید دچار ساده اندیشی شده و به باج خواهی های نظام استکباری نیز پاسخ منفی دهند.
سیام(3)1058/7261**1558


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن