تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد استکبار ستیزی عزاداران چهارمحال وبختیاری در 13آبان طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فریاد استکبار ستیزی عزاداران چهارمحال وبختیاری در 13آبان طنین انداز شد شهرکرد-ایرنا -همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار، فریاد بلند استکبار ستیزی عزاداران چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه همزمان با عاشورای حسینی طنین انداز شد.


به گزارش ایرنا،عزاداران عاشورای حسینی در شهرهای چهارمحال و بختیاری پیش از اقامه عزا ، در صفوف به هم پیوسته فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.
عزاداران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در آیین راهپیمایی سیزدهم آبانماه یک صدا فریاد ضد استکباری سردادند و غریو بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آنها به یاد همه شهدای دانش آموز و دانشجو طنین انداز شد.
دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته ها و تمثال امام راحل،مقام معظم رهبری و شهدای دانش آموز و دانشجو،شانه به شانه اقامه عزا کردند و حضور حماسی خود را بار دیگر روز ملی مبارزه با استکبار به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی که مسوولان چهارمحال وبختیاری، مهمان دانش آموزان و دانشجویان استان بودند،سر بندهای عاشورایی و پرچم های لبیک یا حسین برافراشته شد.
معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور گفت:عاشورای حسینی بزرگترین درس برای دفاع از ارزشهای اسلامی است و عاشورا تا ابد زنده است.
حجت الاسلام "احمد همیتان " در جمع عزاداران شهرکرد مقابل امامزاده دومعصوم شهرکرد افزود: هر روز که از حماسه حسینی در واقعه عاشورا می گذرد، نه تنها حماسه سیدالشهدا (ع) کمرنگ نمی شود بلکه ابعاد این قیام بزرگ هر روز روشن تر و اثرگذاری آن بیشتر می شود.
به گفته وی، سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و حساس و مناسبتی بزرگ است و مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا، از سوی همه مردم ایران اسلامی یکی از آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، عزاداران ، دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی با صدور قطعنامه ای خشم و انزجار همگانی خود را از استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا اعلام کردند.
این اجتماع ضد استکباری در شهرستانهای بروجن ،لردگان، اردل ، فارسان ، کوهرنگ و کیار چهارمحال و بختیاری به صورت با شکوه روز سه شنبه برگزار شد.
7359/522


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن