تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804542251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله تکفیری ها به مجالس حسینی دلیلی برضعف آنهاست/ صهیونیست ها نگران وجود خود هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سید حسن نصرالله در مراسم عاشورای حسینی تاکید کرد حمله تکفیری ها به مجالس حسینی دلیلی برضعف آنهاست/ صهیونیست ها نگران وجود خود هستند بیروت – ایرنا – «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که حملات تروریستی تکفیری به مجالس امام حسین (ع) درعربستان سعودی، نیجریه، عراق و پاکستان در روزهای گذشته دلیلی بر ترس ، ضعف ، جهل و توحش آنها است.


به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله که امروز (سه شنبه) و قبل از ظهرعاشورای حسینی در ورزشگاه الرایه منطقه الصفیرضاحیه جنوبی بیروت سخن می گفت، حضور گسترده در مراسم روز عاشورا برغم تهدیدها و چالش های امنیتی را دلیلی بر عظمت این روز دانست و تاکید کرد که امام حسین(ع) همچنان ما را به میادین فرامی خواند ، بیانات ایشان قوی و موثر است و قربانیان ما در مقابل قربانیان ایشان بسیار ناچیز است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان تکفیری همواره خواسته اند نام امام حسین (ع) نباشد، محبان و زائرانش را بکشند و ضریح ایشان را تخریب کنند اما امام حسین باقی است و امروز از بزرگترین نشانه ها والگوهای امت اسلامی و تاریخ است.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: حضور گسترده مردم در مراسم عاشورا در همه مناطق بدون ترس و نگرانی بیانگر بقا و قدرت امام حسین (ع) و تاثیرگذاری ایشان است.
سید حسن نصرالله اظهارداشت: مراسم عزاداری و عاشورایی همواره مورد حملات تروریستی و قتل و انفجار است و در روزهای گذشته در نیجریه ، الاحساء عربستان سعودی ، عراق و پاکستان شاهد بوده ایم و همه اینها تاکیدی بر ادامه روش خشونت آمیز تروریست های تکفیری ترسو است.
وی گفت: حملات تروریستی به راهپیمایی های مسالمت آمیز و دستجات عزاداری با خودروهای بمب گذاری شده و انتحاری ها، تنها دلیل ترس، ضعف فکری ، نادانی و توحش تکفیری های تروریست است.
دبیرکل حزب الله اظهارداشت: حضور عزداران حسینی در مراسم عاشورا ثابت کرد که تروریست های تکفیری و دیگر دشمنان هرگز نمی توانند بین محبان حسین و امام حسین فاصله بیاندازند و ما که در مدرسه حسین درس خوانده ایم، برای ورود به هر جنگی آماده و پایدار هستیم.
سید حسن نصرالله افزود: هنگامی که صهیونیست ها ، طاغوت ها و تکفیری ها برای ما ذلت می خواهند در این جا تنها با ندای امام حسین پاسخ می دهیم که « هیهات منا الذله».

** مسجد الاقصی در معرض خطری جدی است
دیبرکل حزب الله در ادامه سخنان خود حمله صهیونیست ها به قدس شریف و مسجد الاقصی و ادامه شهرک سازی ها و تعرض به مسیحیان و مسلمانان را محکوم کرد.
وی به تجاوزهای مستمر صهیونیست ها به قدس اشغالی اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها از سکوت و کوتاهی جهان اسلام و مشغول بودن برخی از کشورهای اسلامی به مشکلات و مصائب خود سوء استفاده می کنند و اکنون خطری واقعی و جدی مسجد الاقصی و قدس را تهدید می کند.
سید حسن نصرالله افزود: بزرگترین مصیبت و سختی برای امت اسلامی این است که صهیونیست ها به قبله اول آنان اهانت می کنند و درصدد یهودی سازی آن هستند.
دبیرکل حزب الله با بیان اینکه وظیفه دفاع از قدس و مسجد الاقصی تنها برعهده فلسطینی ها و ساکنان قدس نیست ، اضافه کرد: از همه مسلمانان می خواهم که با اتخاذ یک موضع تاریخی و قاطع برای دفاع از قدس بپاخیزند.
وی خاطرنشان کرد:درگیری ها دلیلی نیست که امت اسلامی از تهدیدهای دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و قدس شریف غافل بماند.

** همه فلسطین اشغالی در تیررس موشک های مقاومت لبنان است
سید حسن نصرالله در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان، اظهارداشت: این تهدیدها نشانه ضعف صیهونیست ها است ،هرآنچه از آنها می شنویم ما را نگران نمی کند بلکه اطمینان ما را بیشتر می کند.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: به صهیونیست ها تاکید می کنم که هیچ جایی در فلسطین اشغالی نخواهید یافت که از تیررس موشک های مقاومت اسلامی لبنان خارج باشد.
وی گفت: ما تهدیدهای کلامی صهیونیست ها را در چارچوب جنگ روانی و برای ترساندن لبنان و ملت آن ارزیابی می کنیم اما بدانند که ما از جنگ روانی و سیاست هراس افکنی بیم و ترسی نداریم.
سید حسن نصرالله افزود: آنچه صهیونیست ها را از جنگ با لبنان باز می دارد، شناختی است که از مقاومت لبنان دارند و می دانند که مقاومت لحظه ای از مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی غافل نیست.
دبیرکل حزب الله اظهارداشت: صهیونیست ها می دانند که رفتن به سوی جنگ هزینه بسیار سنگینی برای آنها دارد و مقاومت ثابت کرده است در مقابل هیچ تجاوز و حمله ای ساکت و دست بسته نمی ماند و در هر زمانی که مناسب بداند، پاسخ می دهد.

** سوریه سقوط نخواهد کرد
وی در ادامه سخنان خود به تحولات منطقه بویژه سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: آنچه در اطراف لبنان می گذرد، تاکید می کند که گزینه های ما درست انتخاب شده است.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند نطام سوریه را سرنگون کنند و در اوایل بحران از چند ماه صحبت می کردند اما امروز درسال چهارم این بحران هستیم.
سید حسن نصرالله با بیان اینکه« هدف دشمنان سیطره بر کل سوریه بود نه یک شهر»، تاکید کرد که امروز دمشق پابرجا و زنده است و سوریه سقوط نکرده است و نخواهد کرد.
وی گفت: تکفیری ها هدفشان سیطره بر سوریه و نابود کردن پیروان ادیان دیگر و کسانی است که با آنها موافق نباشند حتی اگر از اهل سنت باشند.
دبیرکل حزب الله افزود: تکفیری ها تاکنون نتوانسته اند بر سوریه سیطره یابند و این یک پیروزی بزرگ است و مطلوب این است که ما به پیروزی نهایی دست یابیم .
سید حسن نصرالله اظهارداشت: آنچه امروز جریان دارد، یک پیروزی بزرگ است برای کسانی که مبارزه می کنند تا سوریه بدست کسانی که می کشند و سر می برند، سقوط نکند و ما به این پیروزی افتخار می کنیم.

** اوضاع ما در القلمون ممتاز و عالی است
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برخی از رویاهای خود برای عقب نشینی حزب الله از سوریه و اوضاع القملون سخن می گویند اما بدانند اوضاع در القملون امروز بسیار عالی و ممتاز است و تروریست های تکفیری برای اشغال یک روستا می جنگند و موفق نبوده اند وانشاء الله هرگز نخواهند توانست به این هدف خود برسند.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: ما بخشی از مبارزه و پیروزی هایی هسیتیم که محقق شده و خواهد شد.
سید حسن نصرالله تاکید کرد:تکفیری ها و طرح های آنها هیچ آینده ای ندارند و نمی توانند باقی بمانند و به زندگی ادامه دهند، شکست آنها را در همه کشورها و مناطق دنبال می کند و شکست دادن آنها برای ما افتخار آفرین و مایه آبرو است.
براساس این گزارش مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت ساعت 7 صبح به وقت محلی در محل مجمع سیدالشهدا منطقه الرویس شروع شد و در ادامه دستجات عزاداران حسینی بسوی ورزشگاه الرایه به حرکت درآمدند.
دبیرکل حزب الله شب گذشته شخصا در مراسم شب عاشورای حسینی در مجمع سیدالشهدا حضور یافت، درباره هبه تسلیحاتی ایران به ارتش لبنان، موضع ایران و سوریه در قبال انتخابات ریاست جمهوری لبنان، سرنوشت انتخابات مجلس لبنان و حوادث امنیتی شمال این کشور سخنرانی کرد.
سید حسن نصرالله با قدردانی از نیروهای ارتش و امنیتی رسمی لبنان در پایان دادن به بحران امنیتی در شمال این کشور از مشایخ اهل سنت، نیروهای سیاسی و بویژه حزب جریان المستقبل از جمله رهبری این حزب برای کمک به حل این بحران تشکر کرد.
وی برای نخستین بار از ژنرال « میشل عون» رییس حزب جریان آزاد ملی لبنان به عنوان نامزد گروه 14 مارس برای ریاست جمهوری جدید لبنان یاد کرد و بر آمادگی حزب الله برای گفت وگو با حزب جریان المستقبل به منظور حل مشکلات لبنان تاکید کرد.
دبیرکل حزب الله با تاکید به اینکه درگیری های در منطقه بین شیعه و سنی نیست، این درگیری ها را صرفا سیاسی خواند و خاطرنشان کرد که حزب الله تنها با دشمن های صهیونیستی و تکفیری و برای جلوگیری از هیمنه آمریکا در منطقه مبارزه می کند.
خاورم ** 1324


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن