تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820764147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین برف پاییزی خراسان رضوی بر زمین نشست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین برف پاییزی خراسان رضوی بر زمین نشست مشهد - ایرنا - کارشناس مرکز دیده بانی هواشناسی خراسان رضوی گفت: نخستین برف پاییزی این استان با دو سانتی متر ارتفاع در شهرستان قوچان بر زمین نشست.


سید ابراهیم هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته، شهرستان قوچان با 15.7 میلی متر بارندگی، بیشترین بارش باران را داشته و سردترین شهرستان استان خراسان رضوی بوده است.
وی خاطر نشان کرد: 13 شهرستان خراسان رضوی در این مدت شاهد بارش باران بوده اند که بیشترین بارش ها پس از قوچان در شهرستان های گلمکان، درگز و کلات این استان با افزون بر 6 میلی متر گزارش شده است.
وی با بیان اینکه کاهش تدریجی دما در مناطق مختلف استان خراسان رضوی ادامه دارد، گفت: دمای هوا در روز پنجشنبه هفته جاری در اکثر نقاط استان به زیر صفر کاهش می یابد.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بارش باران و برف تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری در این استان ادامه خواهد داشت.
غلامرضا ضیاء شهابی افزود: در این مدت در بخش های جنوبی خراسان رضوی باران، در مناطق مرکزی برف و باران و در بخش های شمالی استان برف خواهد بارید.
وی همچنین از وزش باد شدید بویژه در بخش های شرقی و جنوبی استان خراسان رضوی طی این مدت خبر داد.
7487 / 664


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن