تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچه در منطقه جريان دارد بحث جنگ شيعه و سني نيست بلکه دعوايي سياسي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۲ق.ظ)
سيد حسن نصرالله: آنچه در منطقه جريان دارد بحث جنگ شيعه و سني نيست بلکه دعوايي سياسي است دبيرکل حزب الله لبنان در سخنراني شب عاشورا گفت: آنچه در منطقه جريان دارد دعوايي سياسي است که جداي از حق و باطل بودن طرفين، بايد بدانيم اين دعوا مذهبي نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن نصرلله در سخنراني شب عاشورا با اشاره به اينکه پارلمان لبنان به زودي مهلتش تمام مي‌شود و در صورت تمديد نشدن يا عدم برگزاري انتخابات جديد فعاليتش متوقف مي‌شود که اين مسئله منجر به خلا سياسي در لبنان مي‌شود تاکيد کرد که اکنون سه گزينه مطرح است؛ انتخابات، تمديد و يا خلا سياسي که حزب الله چه براي برگزاري انتخابات و چه براي تمديد آماده است.که طبيعتا انتخابات ترجيح دارد.
دبيرکل حزب الله با اشاره به اينکه در پرونده انتخاب رياست جمهوري لبنان هم گروه‌هاي سياسي بايد تلاش کنند تا سريع‌تر رئيس جمهور انتخاب شود تاکيد کرد که حزب الله مي‌خواهد سريع‌تر رئيس جمهور در کاخ بعبدا باشد. سيد حسن نصرالله در ادامه سخنراني خود براي اولين بار با حمايت از ميشل عون به عنوان نامزد انتخابات رياست جمهوري لبنان ابراز داشت: ما از نامزدي حمايت مي‌کنيم که بهترين نماينده براي جريان مسيحي و ملت لبنان است.
وي در ادامه با اشاره به اينکه جنگ جاري در منطقه جنگ شيعه و سني نيست اظهار داشت که اکنون در ليبي دو محور منطقه‌اي ترکيه و قطر با محور امارت و عربستان درگير هستند که اين دعواي شيعه و سني نيست، در مصر ارتش با شبه نظاميان و در عرصه سياسي هم دو طرف سياسي باهم درگير هستند، در سوريه نيز جبهه النصره با گروهي چون جبهه الثوار سوريه در جنگ است يا در عين العرب درگيري در جريان است که جنگ شيعه و سني نيست، همينطور در عراق هدف قرار گرفتن مسيحيان و ايزدي‌ها ربطي به دعواي شيعه و سني ندارد.
وي در پايان اين سخنراني با يادآوري اهداف قيام امام حسين(ع) خواستار حضور فراگير مردم در مراسم روز عاشورا شد و تاکيد کرد که حضور در اين مراسم تجديد بيعت با ايشان است و هرچه شود ما فراتر از خطرات و تهديدها امام حسين(ع) را ترک نمي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن