تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور فرماندار پیشوا در جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور فرماندار پیشوا در جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان خبرگزاری پانا: ملکوتی خواه گفت: تکایاها و هیئت‌های عزاداری کانون دین‌مداری، وحدت و عشق واقعی به ائمه اطهار است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۲ آبان ساعت 16:08



به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندار پیشوا به همراه مدیر روابط عمومی ،حراست فرمانداری ،شهردار و اعضای شورای شهر به ‌منظور رسیدگی به مشکلات و نحوه برگزاری مراسم سرور سالار شهیدان از هیئت‌های مذهبی و تکایای شهرستان بازدید کرد و درکنار مردم به عزاداری پرداخت .   فرماندار برگزاری مراسم عزاداری در مساجد را به عنوان اصلی ترین جایگاه هیئت های مذهبی نام برد و بیان داشت: عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله فرصتی برای شناخت بیشتر پیامها و آموزه های دینی است .   وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: مسئولین هم مانند تمام اقشار مختلف مردم که قطعاً عشق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در وجود آنها موج میزند در کنار شما هستند واگر مشکلاتی هم باشد باجدیت برای رفع آن تلاش می کنیم تا عزاداری ها هرچه باشکوه تر انجام شود .   ملکوتی خواه تكایا و هیئت‌ها را کانون دین‌مداری وحدت و عشق واقعی به ائمه اطهار و حضرت سیدالشهدا (ع) خواند و به مسئولان تکایا عنوان کرد: با استفاده و بهره‌مندی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری، فرهنگ صحیح و بصیرت عاشورایی قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در برنامه‌های عزاداری خود زنده و احیا کنید .   نماینده دولت در شهرستان با بیان اینکه مسئولان هیئت‌های مذهبی در برگزاری این ایام معنوی سهم بسزایی خواهند داشت، افزود: ادای فریضه نماز ظهر عاشورا مهمترین درس و پیام یک عزاداری واقعی از حادثه عاشوراست که باید مورد اهتمام جدی مسئولین هیئت‌ها باشد .   فرماندار در پایان این بازدیدها به پاس برگزاری برنامه‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از مسئولان هیئت‌ و تکایای مذهبی این شهرستان ، تجلیل به‌ عمل آورد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن