تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید دومین فیلم بلند توسط حوزه هنری کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 12:42:05 , 1393/07/28

تولید دومین فیلم بلند توسط حوزه هنری کردستان
دومین فیلم بلند تولیدی حوزه هنری استان کردستان با عنوان «بدرود آنالوگ» با نویسندگی و کارگردانی هیوا امین‌نژاد هنرمند بانه‌ای پس از مراحل نهایی تدوین آماده نمایش شد.


امين مرادي ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: در ادامه روند توليد آثار سينماي با توجه به ظرفيت بالاي هنرمندان استان کردستان دربخش فيلم کوتاه، به منظور سوق دادن به کارگردانان توانمند استان در زمينه توليد فيلم‌هاي بلند سينمايي، دومين فيلم بلند ويدئويي با تهيه کنندگي حوزه هنري استان کردستان پس از مراحل نهايي تدوين آماده نمايش و حضور در جشنواره‌هاي داخلي و خارجي شد.


امين مرادي افزود: اين فيلم که دومين فيلم بلند ويدئويي حوزه هنري استان کردستان محسوب مي‌شود در مدت زمان 73 دقيقه به بيان داستان شخصي در يکي از روستاهاي شهرستان بانه مي‌پردازد که با يک دوربين فيلمبرداري وقايع روستاي محل زندگي را به صورت روزانه به تصوير مي‌کشد و در پايان هفته در مسجد آبادي براي مردم به نمايش مي‌گذارد.


مرادي افزود: با پيشنهاد دهيار روستا به منظور معرفي ظرفيت‌هاي روستا و به تصوير در آوردن مشکلات زندگي اين روستا براي ارائه در جلسه‌اي که قرار است به زودي در مرکز با حضور مديران ارشد استان تشکيل شود، تهيه نمايد که سعيد شخصيت اصلي داستان را با موضوعاتي جالب مواجه مي‌نمايد.


وي تصريح کرد: در اين فيلم علي محموديان با ايفاي نقش «سعيد» شخصيت اصلي داستان بوده و احمد مجيدي، سينا فاتحي، علي مجيدزاده، زنده‌ياد رابعه شريف‌سالار و تعداد زيادي از اهالي روستاي «بياندره» از روستاهاي شهرستان بانه با بازي در اين فيلم کارگردان اين فيلم ياري نمو‌ده‌اند.


رئيس حوزه هنري استان کردستان گفت:  يکي از اهداف حوزه هنري در بخش توليد اعتماد به نيروهاي بومي استان بوده و خوشبختانه تمام عوامل اين فيلم را هنرمندان کردستاني تشکيل داده‌اند که نشان از ظرفيت بالاي هنري اين استان در زمينه‌هاي مختلف است. وي گفت: حميد قوامي و سرکيو مسگري دو هنرمند توانمند استان تصويربرداري اين فيلم را بر عهده داشته‌اند و در اين امر نيز بسيار موفق عمل کرده‌اند.


مرادي افزود: صدابرداري فيلم "بدرود آنالوگ" بر عهده عرفان عامي و فريد صداقت بود و حسين قورچيان با صداگذاري فيلم در کنار تدوين‌گران، هيوا امين‌نژاد و رضا علايي دومين تجربه حوزه هنري استان کردستان را در تهيه کنندگي فيلم بلند سينمايي و اولين تجربه کارگردان فيلم را در اين زمينه به نتيجه نهايي برساند.


وي با تقدير و تشکر از گروه تصوير و صدا و آتالوناژ، برنامه‌ريز، دستياران کارگردان و اهالي روستاي بياندره، افزود: رضا محمدي طراح صحنه و عزيز نويدي و فواد حسني در مقام مديران توليد در کنار عوامل مختلف ديگر در تهيه و ساخت اين فيلم ايفاي نقش داشته‌اند . پيش از اين حوزه هنري کردستان با فيلم «من او را مي‌شناسم» به کارگرداني جلال نصيري‌هانيس که در جشنواره مختلف نيز حضور پيدا کرد، به جرگه توليد کنندگان فيلم بلند سينمايي پيوسته بود.



 



12:42:05 , 1393/07/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن