تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرتاب هرسنگ، ۲۰ سال زندان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پرتاب هرسنگ، ۲۰ سال زندان دارد
رژیم صهیونیستی قانونی را وضع کرد که بر اساس آن می تواند فلسطینی هایی که به سوی نظامیان صهیونیست سنگ پرتاب می کنند، به بیست سال زندان محکوم کند.
آفتاب: به گزارش شبکه خبر، شبح هرگونه انتفاضه فلسطینیان، همچنان ذهن مقامات اسرائیلی را مشوش می سازد. 


درگیری های اخیر قدس باعث شده است تا دولت رژیم صهیونیستی این اجازه را به خود بدهد که مجازات های جدیدی برای برخورد با معترضان وضع کند.




رژیم صهیونیستی مجازات زندان پرتاب کنندگان سنگ و دیگر ابزارهای راهپیمایی مردمی را سنگین تر کرده است.




رژیم صهیونیستی کار را به جایی رسانده است که اجازه صدور حکم بیست سال زندان برای معترضان و پرتاب کنندگان سنگ را فراهم کرده است.




بر اساس قانون جدید امکان محاکمه خانواده افراد نابالغ که حضور فرزندانشان در راهپیمایی ثابت بشود فراهم شده است.




باسم عید فعال حقوقی فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی از سال 1967 تا کنون سیاست های بسیار خطرناکی را در زمینه حقوق بشر در پیش گرفته است. سیاست ویران کردن خانه ها که این رژیم در پیش گرفته است مانع از آن نشده است که فلسطینی ها دست از مبارزه با اشغالگری صهیونیست ها بکشند. تداوم مبارزه فلسطینی ها چنین سیاست هایی را به شکست می کشاند.
وی افزود: به نظر من وضع قانون جدید نمی تواند مانع از آن شود که فلسطینی ها حقوق مشروع خود را مطالبه کنند.




وی گفت: به نظر می رسد آنچه برای بنیامین نتانیاهو اولویت دارد این است که به عنوان شخصی که زمام امور را در دست دارد و همه چیز در کنترل اوست، ظاهر شود.




نتانیاهو گفت: ما تغییری در ساعت های عبادت و آزادی ورود نمازگذاران به حرم بیت المقدس ایجاد نکرده ایم. ما به حفظ وضع کنونی برای یهودیان، مسلمانان و مسیحیان پایبند هستیم تا جلوی افزایش تنش را بگیریم. آنچه ما هم اکنون نیازمند آن هستیم آرامش، مسئولیت و انضباط است. من به محمود عباس و تمامی طرف ها در درون رژیم نامه نوشته و متذکر شدیم که آنچه ما هم اکنون نیازمند آن هستیم، آرامش است.


در مقابل نظامیان رژیم صهیونیستی باردیگر از گروهی از یهودیان افراطی که ریاست آن ها را موشه فیگلن نائب رئیس کنست رژیم برعهده داشت حمایت کردند تا این یهودیان تندرو به زور وارد مسجد الاقصی شوند. موشه فیگلن کسی است که طرح لغو تولیت اردن بر مسجد الاقصی و کنترل این مسجد به دست صهیونیست ها را ارائه کرده است.






تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن