تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819637070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه ویژه عاشورا در نواحی منطقه یک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به مناسبت ماه محرم
برپایی نمایشگاه ویژه عاشورا در نواحی منطقه یک
رئیس اداره امور فرهنگی منطقه یک گفت: به مناسبت ماه محرم نمایشگاه ویژه عاشورا در برخی نواحی برپا است که به نمایش تصاویری از اماکن متبرکه مکه، مدینه، کربلا می‌پردازد.
شهرام پاشایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در برخی از سراهای محلات نیز چکاپ قند و فشار خون نیز در حال انجام است.
وی بیان کرد: برنامه عزاداری در رثای امام حسین (ع) و یارانش در ماه محرم و صفر در سرتاسر منطقه اجرا و به صورت ویژه در آستان مقدس حضرت صالح بن موسی الکاظم(ع) و امامزاده علی اکبر(ع) چیذر در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور فرهنگی منطقه یک تصریح کرد: برنامه شیرخوارگان حسینی در برخی از مساجد و حسینیه‌های منطقه یک به خصوص حسینیه نیاوران با حضور پر شور مادران و کودکان شیرخوارشان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده معظم ایشان از ابتدای سال جاری تاکنون 15 یادواره شهدا در محلات شمال تهران برگزار شده است که برگزاری آنها در ایام محرم با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن