تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کربلا: پاکسازی جرف الصخر دشوار بود/امسال شاهد حضور قابل توجهی زائر در کربلا خواهیم بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
استاندار کربلا: پاکسازی "جرف الصخر" دشوار بود/امسال شاهد حضور قابل توجهی زائر در کربلا خواهیم بود
استاندار کربلا اعلام کرد که با پاکسازی منطقه جرف الصخر که سال‌ها در انجام آن ناتوان بودیم پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد حضور قابل توجهی از زائران در کربلای معلی باشیم.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "عقیل الطریحی" استاندار کربلا در کنفرانسی خبری گفت که به دنبال پیروزی‌های نیروهای ارتش عراق و گروه‌های بسیج مردمی در درگیری‌ها برای پاکسازی مناطق اطراف کربلا انتظار می‌رود که شاهد حضور قابل توجهی از زائران در کربلای معلی باشیم.
 
الطریحی تاکید کرد: پاکسازی جرف الصخر که از سال 2003 شاهد حضور تروریست‌های القاعده بود و سال‌ها با جنایات و بمب‌گذاری‌های خود شهروندان عراقی را به خاک و خون کشیده بودند و پنج ماه پیش نیز به کنترل گروهک تروریستی داعش درآمد، کار پیچیده‌ای بود بنابراین پیش‌بینی می‌شود که با پیروزی در جرف الصخر شاهد شمار قابل ملاحظه‌ای زائر در کربلا باشیم.
 
الطریحی تاکید کرد: برای روزهای تاسوعا و عاشورا طرح‎های امنیتی و خدماتی که نخست وزیر و وزیر کشور از آنها مطلع شدند، در نظر گرفته شده و به خواست خدا موفقیت آمیز خواهد بود.
 
استاندار کربلا با اشاره به اینکه محرم امسال از بسیج مردمی شامل نیروهای زن و مرد برای تامین امنیت زائران کربلا استفاده شده است، گفت: امیدواریم که به خواست خدا روند امور به شکل خوبی پیش برود.
انتهای پیام/ض

منبع :فارس







تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن