تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای تروریست‌های محاصره‌شده با پول و غذا |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احیای تروریست‌های محاصره‌شده با پول و غذا
با وجود اینکه تروریست‌های لبنانی در منطقه کوهستانی عرسال محاصره شده‌اند، اما جریان غرب‌گرای لبنانی به همراه قطر پوشش لازم برای ارسال محموله‌های غذایی و پول برای تروریست‌ها را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱ - 01 November 2014


با وجود اینکه تروریست‌های لبنانی در منطقه کوهستانی عرسال محاصره شده‌اند، اما جریان غرب‌گرای لبنانی به همراه قطر پوشش لازم برای ارسال محموله‌های غذایی و پول برای تروریست‌ها را فراهم می‌کنند.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، عناصر تروریستی لبنانی و سوری در کوهستان‌های عرسال در طول دو روز گذشته دو دیدار با میانجی قطری داشته‌اند، این دیدارها بدون نتیجه به پایان رسیده است.

آن‌ها به دنبال باج خواهی از لبنان و دستیابی به پول و مواد غذایی هستند. منابع پیگیری کننده مذاکرات به الاخبار گفتند که تروریست‌ها به آسانی بر سر آزادی نظامیان معامله نمی‌کنند. آن‌ها گروگان‌ها را تنها برگه برنده خود برای کاهش محاصره و فرار از دست ارتش لبنان و نیروهای مقاومت می‌دانند.

با وجود تشدید اقدامات امنیتی به سوی ارتش سوریه و حزب‌الله در طرف سوری و از سوی ارتش لبنان در بخش لبنانی مرزها، تروریست‌ها همچنان از انتقال دولت لبنان استفاده کرده و به سیاست باج خواهی خود ادامه می‌دهند. در همین راستا قبل از ارسال محموله‌های مواد غذایی به عرسال ، تروریست‌ها بیش از 280 هزار دلار پول نقد دریافت کرده‌اند.

جالب اینجاست که شنبه گذشته ارتش لبنان یکی از همراهان اشرف ریفی وزیر دادگستری این کشور به نام دیب اللهیب را به همراه 280 هزار دلار توقیف کرد. اما بعد از تحقیقات مشخص شد که او در راستای ادامه مذاکرات با وساطت قطر مأمور انتقال این پول به دست تروریست‌ها بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن