تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم وزارت بهداشت براي حذف پديده دريافت هاي غير متعارف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۳ (۹:۳ق.ظ)
قائم مقام وزير بهداشت تأکيد کرد: عزم وزارت بهداشت براي حذف پديده دريافت هاي غير متعارف قائم مقام وزير بهداشت و درمان آموزش پزشكي، گفت: تلاش ما در وزارت بهداشت حذف كامل دريافت هاي غير متعارف و جلوگيري از دريافت هرگونه تعرفه خارج از ابلاغ است.
به گزارش خبرگزاري موج، ايرج حريرچي در دومين جلسه هيأت امناي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج با اشاره به تأکيد و عزم وزير بهداشت براي مقابله با دريافت هاي غير متعارف تصريح كرد: با ابلاغ تعرفه هاي موجود نبايد ديگر شاهد دريافت هزينه هاي خارج از تعرفه مصوب از مردم باشيم.
وي با بيان اينكه دراين زمينه رؤساي دانشگاه هاي علوم پزشكي بايد نظارت كاملي داشته و به صورت مرتب عملكرد خود را ارائه دهند، يادآور شد: توسعه فضاهاي فيزيكي در دانشگاه علوم پزشكي اولويت اين وزارت خانه نيست، بلكه مسأله اصلي و مورد تأكيد حل مشكلات مردم در حوزه سلامت است.
حريرچي با قابل تقدير خواندن عملكرد دانشگاه علوم پزشكي ياسوج در اجراي طرح تحول نظام سلامت، فرايندهاي ابلاغي در اين طرح را نسبت به گذشته پيچيده تر عنوان كرد و اظهار داشت: پزشكان متخصص بايد در هر ساعت، 8 بيمار را ويزيت كنند و براي اجراي درست اين مهم، رؤساي دانشگاه ها بايد به صورت مرتب بررسي و نظارت كامل بر اجراي آن داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن