تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی و پایش آلاینده‌های زیست محیطی منطقه 4


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شناسایی و پایش آلاینده‌های زیست محیطی منطقه 4
تعاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: اداره محیط زیست و نواحی 9 گانه اقدام به جمع‌آوری فهرست انواع گونه‌های و خصوصیات از طریق مطالعات کتابخانه‌ای و میدانی کرد.
حمید ناصحی معاون امور شهری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به منطور یکپارچه‌سازی و ایجاد هماهنگی بین کارشناسان و تهیه بانک ژنتیکی در یک چار چوب یکسان و شخص جلسه‌ای در خانه محیط زیست پهنه شرق تهران برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تناسب موضوع با مطالعات تهیه اطلس زیست محیطی منطقه چهار نمایندگان شرکت مشاور منطقه در این جلسه حضور یافته و هماهنگی‌های لازم بین منطقه نواحی و مشاور انجام شد.

ناصحی ضمن ارایه نتایج  حاصل از مذاکرات انجام شده گفت: مقرر شد که بانک ژنتیکی که در گزارشات ماهانه تهیه می‌شود در قالب یک خدمت فرمت قرار گیرد که از نتایج آن در اطلس زیست محیطی نیز استفاده گردد ضمن اینکه شرکت مشاور نیز بازدیدهای میدانی را در سطح منطقه و پارکهای جنگلی اطراف انجام و اطلاعات مورد نیاز را با همکاری منطقه و نواحی جمع‌آوری و طبقه‌بندی کنند.

وی گفت: چنین گروه مشاور با همکاری کارشناسان محیط زیست منطقه و نواحی نه‌گانه اقدام به شناسایی منابع شاخص آلودگی در سطح منطقه کرده و پایش آلاینده‌های توسط آزمایشگاه معتمد محیط زیست انجام می‌گیرد.

ناصحی در پایان گفت: با توجه به نتایج بررسیهای میدانی و نمونه‌برداری و آنالیز آلاینده‌ها مدلسازی انتشار آلاینده های زیست محیطی در قالب اطلس زیست محیطی منطقه انجام خواهد شد.


انتهای پیام/ 






تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن