تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح مدارس کشور پیشرو است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مازندران : مازندران در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح مدارس کشور پیشرو است خبرگزاری پانا : معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش ،استان مازندران در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح مدارس کشور پیشرو دانست .
۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان ساعت 08:10



به گزارش خبرگزاری پانا و به گزارش مهدی پورعرب خبرنگار ما،دکتر حمید رضا کفاش در همایش قدردانی از نخبگان فرهنگی و پرورشی و دانش آموزی مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله شهرستان ساری ،با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و شعبانی معاون پرورشی این اداره کل ،رییس سازمان دانش آموزی مازندران ،عباسپور معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران یونسی مسئول اتحادیه انجمن اسلامی استان و معاونین پرورشی شهرستان و مناطق استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران با برگزاری برنامه های پرورشی و برنامه محوری حوزه فرهنگی توانست در سطح مدارس کشور پیشرو و هدفمند باشد؛وضعیت اجرای برنامه های پرورشی در سطح مدارس استان شمالی کشور را مطلوب ارزیابی کرد .
وی همچنین با بیان اینکه معلمان و فعالان پرورشی جایگاه مهمی در ارتقاءفعالیت های دانش آموزان و کشف استعداد های آنان دارند ،برتقویت و توسعه برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح تمامی مدارس استان مازندران تاکید کرد .
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت قابل قبول مازندران در ایجاد تشکل های دانش آموزی در مدارس افزود : ساماندهی فعالیت های تشکیلاتی در سطح مدارس ،براساس سیاست های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش ضرورت دارد .
کفاش در پایان سخنانش ،نقش فعالان پرورشی را کشف استعدادهای دانش آموزان عنوان و تصریح کرد : تقویت برنامه های جنبی در مدارس دارای اهمیت است و باید فعالیت های پرورشی در اولویت فعالیت مدارس استان قرار گیرد .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این همایش ،از اجرای مسابقات فرهنگی ، ورزشی هنری و قرآنی با شرکت بیش از 1000 دانش آموز مازندرانی خبرداد و گفت : امسال نیز برنامه های پرورشی و فرهنگی با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود .
محمد شعبانی با بیان اینکه مسابقات در قالب اذان ،خوشنویسی ،شعر ،هنرهای تجسمی ،سرود و دیگر عناوین فرهنگی و هنری برگزار می شود افزود : به منظور توسعه برنامه های پرورشی ،طرح «پنجشنبه های با نشاط » در مدارس استان مازندران اجرا می شود .
وی همچنین از برگزاری نخستین آیین قدردانی از نخبگان فرهنگی و پرورشی استان در ساری خبرداد و یاد آور شد : انتخاب نخبگان فرهنگی و پرورشی استان در ساری خبرداد و یاد آور شد : انتخاب نخبگان فرهنگی و پرورشی و قدردانی از آنان همزمان با شروع سال تحصیلی آغاز شده است و این روند در سال آینده هم استمرار خواهد یافت .
گفتنی است ؛ در این آیین از حدود 470 نخبه دانش آموز ،فرهنگی ،هنری و قرآنی آموزش و پرورش مازندران با حضور معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش تقدیر شد .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن