تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز هفته تربیت بدنی در همدان با اجرای یکصد برنامه فرهنگی ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز هفته تربیت بدنی در همدان با اجرای یکصد برنامه فرهنگی ورزشی همدان- ایرنا- اجرای یکصد برنامه متنوع فرهنگی ورزشی که به مناسب هفته تربیت بدنی تدوین شده است، از روز شنبه در سطح 9 شهرستان استان همدان آغاز شد.


مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: از امروز، همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از یکصد عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی با محوریت توسعه ورزش همگانی، اطلاع رسانی و ارایه گزارش عملکرد پیرامون اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان های استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی مناسبی برای اجرای مسابقات ورزشی، برنامه های فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در استان است و همه ساله از 26 مهر ماه تا دوم آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی و جامعه به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
وی با تشریح برنامه های مهم و اجرایی دستگاه ورزش همدان طی هفته جاری گفت: گلباران و عطرافشانی مزار پاک و مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، برگزاری همایش های پیاده روی ، انجام مسابقات در رشته های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مراسم گرامیداشت روز پارالمپیک، برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری، اجرای مسابقات ویژه کارکنان دولت، همایش کوهپیمایی و برپایی نمایشگاه های فرهنگی از عمده برنامه های این هفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان رزن یکی دیگر از برنامه های مهم این هفته است که این همایش جمعه دوم آبان ماه همزمان با روز ورزش و تربیت بدنی همراه با پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیما برگزار می شود .
افتخاری هدف از اجرای برنامه های ورزشی را توسعه سطح سلامت و افزایش نشاط و شادی در بین مردم و به ویژه جوانان عنوان و تاکید کرد: ورزش و فعالیت فیزیکی نه تنها در سلامت جسمی بلکه در سلامت روان نیز نقش و جایگاه ویژه ای دارد.
هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در قالب 50 هیات ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/576


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن