تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهيل دريافت کود براي کشاورزان اردبيلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۲۷ب.ظ)
تسهيل دريافت کود براي کشاورزان اردبيلي رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان اردبيل گفت: دريافت کود براي کشاورزان در استان اردبيل تسهيل شده و اين کار با مطلوبيت انجام مي‌شود.
عديل سروي اظهار کرد: با ابلاغيه جديد مقام عالي وزارت جهاد کشاورزي تحويل کود شيميايي مورد نياز زارعان بدون مراجعه مکرر و وقت‌گير به مراکز خدمات و يا شرکت‌هاي مشاوره‌اي انجام مي‌شود.
وي تصريح کرد: با مراجعه مستقيم به کارگزاران نسبت به دريافت سهميه کود مورد نياز براساس دستورالعمل‌هاي مؤسسه آب و خاک در هر منطقه اقدام لازم را انجام مي‌دهيم.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان به کشاورزان توصيه کرد با توجه به اهميت تغذيه گياهي در افزايش عملکرد کمي و کيفي محصولات زراعي با نظر و راهنمايي کارشناسان نسبت به مصرف بهينه کودهاي شيميايي اقدام لازم انجام شود.
سروي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: کود مورد نياز براي کشت پاييزه زارعان و به تنوع محصولات کشت شده تهيه و تأمين شده و هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.
وي افزود: کشاورزان مي‌توانند با خيال آسوده کود مورد نياز خود را از کارگزاران توزيع کودهاي شيميايي دريافت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن