تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيز 110 هزار هکتار از اراضي ايلام به سيستم آبياري نوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۳۱ب.ظ)
تجهيز 110 هزار هکتار از اراضي ايلام به سيستم آبياري نوين استاندار ايلام از تجهيز 110 هزار هکتار از اراضي اين استان به سيستم آبياري نوين خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا مرواريد با اعلام اين خبر گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده 110 هزار هکتار از اراضي کشاورزي استان به سيستم هاي آبياري نوين مجهز مي شود.
وي افزود: از اين ميزان 50 هزار هکتار در شهرستان دهلران و 60 هزار هکتار ديگر در حد فاصل ميان شهرستان مهران تا دهلران است اين ارتباط طرح آبياري نوين در 30 هزار هکتار اراضي عين خوش اجرايي شد.
استاندار ايلام به طرح 550 هزار هکتاري تجهيز اراضي کشاورزي در استان هاي خوزستان و ايلام به اين سيستم اشاره کرد و افزود: سهم استان ايلام از اين مقدار 50 هزار هکتار مي باشد.
مرواريد ادامه داد: با توجه به آب تخصيصي براي اين اراضي کارهاي مطالعاتي و طراحي نيز انجام شده است و اجراي طرح در 20 هزار هکتار باقي مانده در قالب سهم اين استان نيز در سال آينده پيگيري مي شود.
وي با اشاره به سفر معاون وزير جهاد کشاورزي به اين استان اضافه کرد: موضوعات آبرساني بررسي مي شوند تا همه برنامه ها طبق آنچه از قبل تعيين شده، انجام شوند.
استاندار ايلام اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزي از نظر اعتبارات مشکلي ندارد و صندوق توسعه ملي نيز به موقع اعتبارات را تخصيص مي دهد.
استاندار ايلام خاطر نشان کرد: اميدواريم وزارت نيرو نيز بيشتر و بهتر از گذشته وارد عمل شود تا از طريق اجراي طرح نوين آبياري برنامه تبديل 110هزار هکتار از اراضي استان از ديم به آبي محقق شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن