تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست/ نباید به دشمن خوشبین بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حیدری در "حماسه حسینی دیپلماسی خمینی(ره)":
امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست/ نباید به دشمن خوشبین بود
رئیس بسیج اساتید کشور گفت: باید بدانیم که کسانی که پشت میز مذاکره نشسته‌اند دشمن ما هستند و نباید به دشمن امید داشت و خوش‌بین بود و امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست.


به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی بعد از ظهر امروز در همایش "حماسه حسینی دیپلماسی خمینی(ره)" در دانشگاه تهران با بیان اینکه این همایش روی صحبتش به دو دسته معطوف است،‌ اظهارداشت: یک دسته که تکلیفش روشن است و ظان نظام سلطه آمریکایی است که خمینی کبیر ابهتشان را شکست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه گروه دومی که روی صحبت این همایش با آنان است،‌ کسانی هستند که به نظام سلطه خوشب بینند و خواب برگشت آنان را می‌بینند، تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام روزی که از دیوار سفارت بالا رفتند این کار را برای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی انجام دادند و امروز این همایش بر دوام این گفتمان تاکید می‌کند.
 
حیدری با تاکید بر اینکه مگر می‌شود 60 سال استعمار و دشمنی را فراموش کرد، اظهارداشت: فراموش نمی‌کنیم کمک‌های آمریکا به عراق را در 8 سال دفاع مقدس و رفتار از بالا به پایین مسئولان آمریکا را و آن را یادآوری می‌کنیم به کسانی که به آمریکا خوش‌بین هستند.  

وی اظهار داشت: چند سالی است که کشور با کلمه مذاکرات مأنوس شده است ما با صدام هم مذاکره داشتیم با دشمن مذاکره داشته‌ایم در خصوص خطوط مرزی تبادل اسیران و حتی درباره قضایای 4 تا 5 سال پیش عراق نیز با آمریکا مذاکره داشته‌ایم.
 
حیدری با اشاره به اینکه دو نکته را فراموش نکنیم ادامه داد: یکی اینکه این مذاکرات صرفا برای مذاکرات هسته‌ای است و موضوع مذاکره ما هیچ ربطی به صهیونیست ندارد. دوم اینکه طرف پشت میز مذاکره نشسته دشمن ماست و نباید به دشمن امید داشت و خوش‌بین بود و امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن