تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از نخبگان بسیجی مدارس تهران قدیم تجلیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همزمان با روز بسیج دانش آموزی؛
از نخبگان بسیجی مدارس تهران قدیم تجلیل می شود
مدیراداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 12، از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی در مدارس این منطقه خبر داد.
مهناز اسکندر مدیر اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با روز بسیج دانش آموزی در دستور کار اداره آموزش‌های شهروندی این منطقه است.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 روز پنجشنبه 8 آبان ماه سال 93 در دست اجرا است.

اسکندر اظهار داشت: در این مراسم معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره مشارکت‌های اجتماعی و آموزش های شهروندی شهرداری نواحی 6 گانه، سراهای محلات 13 گانه مدارس منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی، مداحی، سوگواری و عزاداری امام حسین(ع)، برگزاری نمایش تئاتر، اهدای جوایزی به رسم یادبود به نخبگان بسیجی مدارس از اقدامات اجرایی این طرح است.

اسکندر خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی فرهنگی، مذهبی، محیط زیست، فضای سبز و. . . توزیع اقلام آموزشی و پکیج‌های آموزشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن