تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820056674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هویت کارشناس مواد منفجره داعش فاش شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هویت کارشناس مواد منفجره داعش فاش شد


صفحه‌های اعضای داعش در شبکه‌های اجتماعی با اعلام هلاکت این تروریست، تاکید کردند که "اسماعیل عبدالله الزهرانی" از بزرگترین داعشی های سعودی از نظر سنی بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبراز العام، چند روز پس از هلاکت یکی از اعضای سعودی داعش، مشخص شد که وی کارشناس مواد منفجره این گروه تروریستی در سوریه بوده است.

روزنامه "الحیات" چاپ لندن تأکید کرد که بر اساس اخبار منتشر شده این تروریست احتمالا در شهر "عین العرب" سوریه به هلاکت رسیده است.

گروه تروریستی داعش 2 روز قبل هلاکت این تروریست سعودی را که "ابو ابراهیم الجزراوی" لقب داشت، تأیید کرد. با این حال از اعلام هویت واقعی وی و چگونگی و محل هلاکت این تروریست خودداری کرد.

اما پس از مدتی سایت های وابسته به قبیله این ترویست سعودی، هویت واقعی وی را فاش کردند.

کارشناس مواد منفجره داعش

الزهرانی از ساکنان شهر "ابها" در جنوب عربستان بود و 42 سال داشت. الزهرانی تا قبل از پیوستن به داعش در سوریه، از کارکنان بیمارستان تخصصی "ملک فیصل" ریاض بود.

الزهرانی به دلیل مجروح شدن در سوریه دیگر نتوانست به صورت مستقیم در درگیری ها حضور یابد به همین پس از گذراندن دوره‌هایی، به یک کارشناس مواد منفجره تبدیل شد.


چهار شنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن