تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820259992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب نماد عصر عاشورا در میدان امام حسین (ع) -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در منطقه 7 انجام می شود؛
نصب نماد عصر عاشورا در میدان امام حسین (ع)

اجتماع بسیجیان در میدان امام حسین (ع)


رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 از نصب اثر حجمی (نماد) عصر عاشورا در مقابل مسجد میدان امام حسین(ع) با هدف یادآوری مظلومیت امام حسین (ع) خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام یاسمی با اعلام این خبر افزود:  اثر حجمی عاشورا از برنز ساخته شده و ارتفاع آن 5/4 متر است.
وی با اشاره به اینکه شناخت اهل بیت(ع) و ویژگی‌های برجسته ایشان مسئولیت ما را بیشترمی‌کند، تصریح کرد: در این ماه باید به خوبی هدف نهضت عاشورا و فرهنگ حسینی برای آحاد مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان تبیین و تشریح شود.
به گفته رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 ، نصب 300 تخته پرچم مشکی با مضامین یا حسین (ع)، نصب پرچم سیاه در میدان سپاه به ابعاد 23 در 12.5  متر مربع، نصب دو تخته پرچم در میدان امام حسین(ع)، نصب 10 هزار متر ریسه مشکی در سطح نواحی پنجگانه، میادین اصلی و محورهای شریانی منطقه و همچنین نصب بنر با مضامین عاشورا در سطح منطقه از جمله اقدامات اداره زیباسازی منطقه بوده است.
وی با اشاره به تحویل پرچم به تکیه ها و مساجد سطح منطقه، یادآور شد: برجسته نمودن عناصر حماسه و عزت ، منطق و عقل و عاطفه در قیام عاشورایی حسینی،تاکید بر حفظ آداب و شیوه های سنتی و مردمی عزاداری حسینی، تعامل و مشارکت ویژه با مساجد، حسینیه ها، هیتهای مذهبی عمومی، دانشجویی و دانش آموزی، تاكيد بر حفظ آداب و شيوه هاي سنتي عزاداري حسيني از جمله موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.



سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن