تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش بهای نفت در بازار آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افزایش بهای نفت در بازار آسیا خبرگزاری پانا : بهای نفت روز چهارشنبه در انتظار نشست بانک مرکزی آمریکا و گزارش هفتگی مربوط به ذخایر نفت خام این کشور، در بازار آسیا افزایش یافت.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان ساعت 09:55



به گزارش خبرگزاری پانا در معاملات امروز صبح بازار آسیا هر بشکه نفت سبک شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) برای تحویل در ماه دسامبر با 26 سنت افزایش، 81 دلار و 68 سنت معامله شد. بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در دوره مشابه نیز 20 سنت افزایش یافت و به 86 دلار و 23 سنت رسید.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، بانک یونایتد اوورسیز سنگاپور اعلام کرد: «چشم‌ها به بانک مرکزی آمریکا دوخته شده است».
بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) که سه‌شنبه در واشنگتن نشست دو روزه کمیته سیاست پولی خود را آغاز کرد قرار است امروز چهارشنبه تصمیم خود را که بازارها بی صبرانه منتظر آن هستند، اعلام کند.
بیشتر تحلیل‌گران پایان حمایت پولی استثنایی بانک مرکزی آمریکا را از اقتصاد و حفظ نرخ بهره این بانک را در سطوح نزدیک به صفر پیش‌بینی می کنند.
یونایتد اوورسیز بانک افزود: «ما پیش‌بینی می کنیم به محض پایان یافتن برنامه تزریق نقدینگی، فدرال رزرو سمت و سوی خود را در زمینه نرخ بهره حفظ کند و بگوید نرخ بهره برای مدت قابل توجهی پایین خواهد ماند».
بازارها همچنین در انتظار انتشار گزارش هفتگی وزارت انرژی آمریکا در مورد ذخایر نفت خام و فرآورده‌های نفتی آمریکا هستند. این گزارش چهارشنبه‌ها منتشر می شود. تحلیل‌گران افزایش این ذخایر را پیش‌بینی کرده‌اند.
سه‌شنبه در بازار نیویورک، هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با 42 سنت افزایش، 81 دلار و 42 سنت به فروش رفته بود.
در بازار لندن نیز هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با 20 سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز دوشنبه، 86 دلار و 3 سنت معامله شده بود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن