تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805300257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشارفیلم «کانتلی» داعش/هلاکت فرمانده ارشد داعش/وحشت داعش از «ببر» سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتشارفیلم «کانتلی» داعش/هلاکت فرمانده ارشد داعش/وحشت داعش از «ببر» سوریه


گروهک تروریستی تکفیری داعش تصاویری از گروگان آمریکایی پخش کرد/فرمانده ارشد داعش در عین العرب به هلاکت رسید/ پیروزی‌های سرهنگ «سهیل الحسن» که مردم سوریه او را «ببر» می‌نامند، زمینه ساز وحشت تروریست ها شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گروهک تروریستی تکفیری داعش، تصاویری پخش کرد که در آن جان کانتلی، گروگان آمریکایی در حال ارسال پیام دیده می شود. داعش اعلام کرد این پیام از داخل کوبانی ارسال شده است.
داعش و گروگان انگلیسی

این روزنامه نگار انگلیسی در داخل یک شهر ویرانه دیده می شد و می گفت عناصر داعش عقب نشینی نکرده اند. در تصویر هیچ علائم و نشانه ای دال بر زمان تهیه این تصاویر وجود ندارد اما در پشت سر وی پرچم ترکیه دیده می شود که هدف داعش از پخش تصویر آن تاکید بر تهیه این تصاویر در داخل کوبانی بوده است.
دانلود   با آغاز ماه محرم الحرام، حرم ام المصائب، حضرت زینب (ع)، سیه پوش شد و عاشقان دلسوخته حسینی در سوریه، برای ابراز همدردی سوگ امام حسین(ع)، به بارگاه حضرت زینب در حومه دمشق، روی آوردند. برابر گزارش ها، به همین مناسبت، و برای پیشگیری از هر گونه حملات تروریستی، تدابیر امنیتی در منطقه زینبیه دمشق، تشدید شد. یک روحانی  گفت: قیام عاشورا، آئین عاشورا و زنده نگه داشتن این آئین و بزرگداشت آن در بارگاه حضرت زینب (ع)، پیام هایی ویژه دارد؛ نخست اینکه ما پیروزیم؛ دوم اینکه، دفاع ما از سوریه، دفاع از خودمان و جانمان و مقدساتمان است؛ دفاع از ارزش های انسانی است که امام حسین (ع) بر آن پافشاری می کردند. یک شهروند سوری گفت: خدا را شکر در کمال آرامش و امنیت و بی هیچ نگرانی، عزاداری می کنیم. پارسال، به سختی عزاداری کردیم.

دانلود   به هلاکت رسیدن ابوالولید اللیبی ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور حملات تروریست ها را دفع کرد. نیروهای ارتش  تلاش های جبهه النصره را برای نفوذ به برخی مناطق شهر ادلب  ناکام گذاشتند  و در درگیری با تروریست ها ده ها تن از آنها را به هلاکت رساندند. دراین درگیری ها  یکی از سرکردگان تروریست ها با نام ابوالولید اللیبی به هلاکت رسید.
ابوالولید اللیبی، سرکرده تروریست ها

ابوالولید اللیبی سرکرده تروریست ها در سوریه/93/08/06

درگیری ها در  منطقه الجوبر در شرق دمشق بین ارتش و تروریست ها همچنان ادامه دارد. نیروی هوایی ارتش سوریه مقرهای افراد مسلح را در این منطقه هدف قرار  داد.  در حومه دمشق نیز ارتش سوریه تلاش گروه های مسلح را برای ورود به منطقه جرود الحلب و قلمون  ناکام گذاشت. به گزارش منابع خبری در سوریه، درگیری میان گروه های تروریستی مسلح از جمله جبهه النصره  و ارتش الاقصی در شهر ادلب به شدت ادامه دارد. در دیر الزور به علت انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در یکی از مقرهای گروه داعش ده ها تن از نیروهای این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند.

دانلود    
کشته شدن ۴۰ تروریست اردنی در سوریه منابع رسانه‌ای اردن اعلام کردند که دست کم ۴۰ تروریست اردنی از گروه‌های سلفی افراط گرا که اخیرا برای پیوستن به داعش به سوریه سفر کرده بودند در این کشور کشته شده‌اند.

این افراد پیش از این از سوی مقامات اردنی به دلیل مشارکت در فعالیت‌های خرابکارانه بازداشت و زندانی شده بودند. دادگاه امنیت دولتی اردن اخیرا این افراد را به دلیل نبود دلایل کافی از زندان به قید وثیقه آزاد کرده بود.

همچنین فرمانده ارشد گرهک تروریستی داعش در شهر عین العرب ( کوبانی) واقع در شمال سوریه در درگیری با جنگجویان کرد کشته شد. منابع میدانی گفتند، ابو حمزه العسکری در درگیریها در عین العرب به هلاکت رسید.
ابوحمزه عسکری، فرمانده ارشد گروهک تروریستی داعش/93/08/06
درگیریهای شدید در محور جبهه شرقی عین العرب بین افراد مسلح دعشی و یگانهای حمایت از ملت کرد ازسرگرفته شده است. جنگجویان کرد توانسته اند کنترل چندین منطقه را در شرق عین العرب به دست بگیرند و موفق شده اند داعش را از منطقه الاذاعه در غرب تل شعیر بیرون برانند.

وحشت داعش از ببر سوریه در جدیدترین تحولات میدانی سوریه، نیروهای ارتش سوریه به فرماندهی سرهنگ «سهیل الحسن» موفق شدند، منطقه «البویضه» را آزاد و کنترل آن را در دست گیرند، تا به طریق امکان دور زدن نیروهای ارتش سوریه در شهر استراتژیک «مورک» را از بین ببرند.
ارتش سوریه
این موفقیت‌ها و پیروزی‌های سرهنگ «سهیل الحسن» که مردم سوریه او را «ببر» می‌نامند، نه تنها ذهن گروه‌های مسلح تروریستی این مناطق را به خود مشغول کرده، بلکه موجب شده تا بسیاری از منابع خبری و ناظران اخبار میدانی مناطق عملیاتی سهیل الحسن را با دقت و وسواس بسیار لحظه به لحظه دنبال کنند. از سوی دیگر و در جبهه شمال غربی سوریه و به طور مشخص شهر ادلب، یگان‌های ارتش سوریه موفق شدند، تلاش گروه‌های مسلح تروریستی از جمله «جبهه النصره» برای تصرف شهر ادلب را با شکست مواجه کنند، اگرچه در این بین مناطقی از ریف ادلب در تصرف گروه‌های مسلح تروریستی است و اگرچه بسیاری از منابع خبری مغرض و هوادار گروه‌های مسلح تروریستی تلاش کردند، اینگونه القا کنند که شهر در کنترل جبهه النصره است، اما حقایق خلاف امر را نشان می‌داد، چون تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی جبهه النصره و ارتش آزاد برای تسلط بر شهر ادلب و به تبع آن استان ادلب با هدف ایجاد منطقه حائل مورد نظر ترکیه در شمال غربی سوریه با شکست مواجه شده بود.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن