تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسخه جدید لینوکس برای فضاهای پردازش ابری


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: شرکت SUSE محصول جدید خود موسوم به SUSE Linux Enterprise ۱۲ را در قالب نسخه جدید لینوکس مخصوص مراکز داده عرضه‌کننده خدمات گسترده سازمانی و فضاهای پردازش ابری عرضه کرد.




نسخه جدید لینوکس برای فضاهای پردازش ابری


 


 

شرکت SUSE محصول جدید خود موسوم به SUSE Linux Enterprise ۱۲ را در قالب نسخه جدید لینوکس مخصوص مراکز داده عرضه‌کننده خدمات گسترده سازمانی و فضاهای پردازش ابری عرضه کرد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، این شرکت اعلام کرد که پلتفورم Linux Enterprise ۱۲ بالاترین سطح سازگاری با سیستم‌های سازمانی را ارایه می‌دهد، میزان بهره‌وری عملیاتی در آن ارتقا یافته است و امکان توسعه نوآوری‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. 

شرکت SUSE همچنین ادعا کرد که نرم‌افزار جدید آن برای پاسخگویی به نیازهای سازمان‌ها در فضاهای تلفیقی IT ارایه شده است و ضمن جلوگیری از کنار گذاشتن فناوری‌های از رده خارج، باعث می‌شود میزان خطرپذیری سازمان برای استفاده از فناوری‌های موجود به حداقل برسد. 

هم زمان با عرضه این محصول یک به‌روزرسانی برای SUSE Customer Center نیز عرضه شده است تا مدیریت اشتراک نرم‌افزار برای کاربران مختلف آسان‌تر شود، دسترسی به وصله‌های امنیتی و ابزارهای به‌روزرسان افزایش یابد، و ارتباط با مرکز پشتیبانی از مشتریان SUSE بهتر انجام شود. 

پلتفورم SUSE Linux Enterprise Server ۱۲ هم‌اکنون برای زیرساخت‌های x۸۶-۶۴، IBM Power۸ و IBM System z عرضه شده است و خدمات اصلی سازمانی را مبتنی بر سیستم‌های سخت‌افزاری مختلف ارایه می‌دهد. 

از جمله قابلیت‌های جدید این پلتفورم می‌توان به عقب گرد کامل سیستم، وصله‌های امنیتی به‌روز برای هسته مرکزی، ماژول‌های نرم‌افزاری برای افزایش سازگاری مرکز داده، ارتقاء کارآمدی عملیاتی سیستم و سرعت بخشیدن به سازگاری با ابزارهای متن‌باز اشاره کرد.

مرجع : همکاران سیستم

تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن