تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حلقه صالحین بسیج فرهنگیان بستک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور مسئول حلقه های صا بستک : حلقه صالحین بسیج فرهنگیان بستک برگزار شد خبرگزاری پانا : حلقه صالحین کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بستک با موضوع برنامه های فرهنگی در مدارس تشکیل شد .
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان ساعت 22:43



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا ، در این نشست که سید ابوالفضل سجادی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک و حجت الاسلام و المسلمین قائدی مسئول حلقه های صالحین ناحیه سپاه شهرستان بستک حضور داشتند ، در مورد برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش و نقش فرهنگیان در این برنامه ها بحث و تبادل نظر شد . معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت : با آمدن ماه محرم باید روحیه دانش آموزان را محرمی کنیم و با اجرای برنامه های مناسب و سخنرانی های مفید از این فرصت ها خوب استفاده نماییم . حجت الاسلام و المسلمین قائدی نیز در سخنانی پیشنهاد برگزاری نشست های بصیرتی را در مدارس داد که از سوی معاونت پرورشی مورد استقبال قرار گرفت و قرار شد با حضور روحانیون در مدارس نشست های بصیرتی و دینی برای دانش آموزان برگزار شود .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن