تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820306563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومين همايش ميقات صالحين بسيج در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۷:۳۸ق.ظ)
سومين همايش ميقات صالحين بسيج در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد سومين همايش "ميقات صالحين" بسيجيان قم با حضور فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع)، در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در سومين همايش استاني حلقات صالحين که با حضور خواهران بسيجي حوزه دو حضرت زينب(س) ناحيه امام رضا(ع) و حوزه چهار حضرت معصومه(س) ناحيه امام حسن مجتبي(ع) در قالب بيش از 50 حلقه صالحين برگزار گرديد، شرکت کنندگان پس از اداي احترام به پيشگاه کريمه اهل بيت(س)، بر گرد تصاويري از شهدا که با نماد چفيه تزيين شده بود، حلقه زده و برنامه خود را به صورت ارائه بحث هاي تربيتي محتوايي در حلقه ادامه دادند.
سردار مهدوي نژاد فرمانده سپاه استان نيز در بازديد از يکايک حلقه هاي صالحين خواهران بسيجي، موضوعات مطرح شده در حلقه ها را مورد بررسي و دقت نظر قرار داد و ضمن تقدير از مربيان، سرگروه ها و متربيان، بر ارائه بحث هايي مرتبط با مباحث اصلي بسيج از جمله توجه به دستورات قرآن و اهل بيت(ع)، ولايت پذيري، افزايش جذب در بسيج، گسترش و کيفي سازس حلقات صالحين، اقتصاد مقاومتي، امر به معروف و دجالواره تاکيد نمود.
در اين همايش، حجت الاسلام اميرزاده معاون تعليم و تربيت سپاه استان، مرادي فرمانده ناحيه بسيج امام حسن مجتبي(ع) و حجج اسلام حجت الله مشي و منصور رجبيان معاونان تعليم و تربيت نواحي امام رضا(ع) و امام حسن مجتبي(ع) نيز حضور داشتند و شرکت کنندگان پس از پايان همايش در صفوف نماز جمعه حاضر شدند.
عليرغم همکاري هاي مناسب مسئولان شبستان در اجراي برنامه هاي مشابه در گذشته و با وجود پيگيري هاي اداري و بهنگام معاونت تعليم و تربيت سپاه به منظور برگزاري سومين همايش ميقات صالحين، ناهماهنگي هاي بوجود آمده و اظهار بي اطلاعي برخي مسئولان شبستان از برگزاري همايش اخير، باعث شد تعداد قابل توجهي از خواهران بسيجي در ورود به شبستان در ساعت مقرر با مشکل مواجه شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن