تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816819216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصيه هاي پليس به هيأت هاي عزاداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
توصيه هاي پليس به هيأت هاي عزاداري جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ضمن اعلام تهميدات اتخاذ شده براي ايام دهه محرم از مسوولان هيأت هاي عزاداري و شهروندان خواست تا به توصيه هاي پليس توجه کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حسن عابدي درباره تمهيدات پليس راهور براي ايام دهه اول محرم، اظهار داشت: همچون سنوات گذشته، اين پليس با آمادگي کامل و نيز با بهره گيري از تمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را براي روان سازي ترافيک و برخورد با تخلفات و... آغاز کرده به گونه اي که مأموران در ايام شب و تا پايان عزاداري ها در مساجد و تکاياي مهم و نيز اماکن پرتردد نظير مهديه تهران و مناطق 10، 11، 12 و 14 حضور چشمگيري خواهند داشت.
وي به همکاري و تعامل هيأت عزاداري با پليس و نيز اتخاذ تمهيدات لازم براي روزهاي تاسوعا و عاشورا به علت جابجايي هيأت هاي عزاداري در معابر فرعي و نيز برخي از ميادين اشاره کرد.
جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درباره داير کردن تکايا و نيز ايستگاه هاي صلواتي در معابر اصلي، گفت: بر اساس هماهنگي هاي به عمل آمده از مسوولان هيأت هاي عزاداري خواسته شد تا تکايا و ايستگاه هاي صلواتي را در معابر اصلي، بزرگراه ها و اماکن پرتردد داير نکنند.
عابدي با اعلام اينکه پارک دوبل و توقف در مقابل تکايا، مساجد، هيأت‌ها و ديگر اماکن عزاداري ممنوع است، از عزاداران خواست از توقف در مقابل اين مراکز خودداري کرده و ضمن همکاري با پليس به تذکرات آنها نيز توجه داشته باشند.
به گفته اين مقام انتظامي، خودروهاي شخصي يا عمومي که مقابل ايستگاه‌هاي صلواتي توقف مي کنند، مأموران ضمن حضور در مقابل اين ايستگاه‌ها، تذکرات لازم را به رانندگان ارائه و نسبت به روان‌سازي ترافيک اقدام خواهند کرد.
عابدي با اشاره به پخش نذورات در خيابان هاي اصلي که به ترافيک و ايجاد راهبندان منجر مي شود از شهروندان خواست از انجام اين امر اجتناب کنند.
جانشين پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درباره حرکت دسته‌هاي عزاداري به هنگام شب، گفت: ضروري است، مسوولان اين هيأت‌ها علائم لازم نظير شب‌رنگ و... را به همراه داشته باشند تا از تصادف خودروي سواري با آنان جلوگيري شود.
وي درباره آن دسته از افرادي که اقدام به رنگ کردن و گل‌مالي خودروي سواري خود مي‌کنند، گفت: برابر قانون هر اقدامي که منجر به کاهش ديد راننده يا جلب توجه ديگر رانندگان شود، تخلف محسوب شده و پليس ملزم به برخورد با آن است که در اين خصوص نيز به رانندگان تذکرات لازم داده خواهد شد؛ در صورتي که اين اقدام منجر به مخدوش شدن پلاک خودروها شود قطعاً پليس با آن برخورد خواهد کرد.
اين مقام انتظامي با اعلام اينکه حرکت موتورسواران در ميان دسته‌هاي عزاداري و... ممنوع است، از راکبان موتورسيکلت خواست تا قوانين رانندگي را رعايت کرده تا عزاداري بدون حادثه‌اي براي خود و ديگر شهروندان داشته باشند.
وي از شهروندان خواست براي جلوگيري از ترافيك هاي سنگين در معابر درون شهري براي رفتن به هيأت ها و مراسم هاي عزاداري حتي المكان از آوردن خودرو هاي شخصي خودداري و براي تردد از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند.
جانشين رئيس پليس راهور تهران درباره احتمال و تغيير ساعت طرح زوج و فرد و طرح ترافيک در روز هاي تاسوعا و عاشوراي حسيني، اظهار داشت: در ايام تعطيلات، اين طرح اجرا نمي‌شود البته در اين خصوص تغييراتي پيش‌بيني نشده و برابر مقررات موجود رفتار خواهد شد.
عابدي درباره تردد وسايل نقليه سنگين نظير کاميون ها، گفت: در اين ايام، تردد وسايل نقليه سنگين تا ساعت 24 ممنوع است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن