تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت هاي زيادي براي سرمايه گذاري خيرين در حوزه سلامت وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۴۹ب.ظ)
وزير بهداشت: فرصت هاي زيادي براي سرمايه گذاري خيرين در حوزه سلامت وجود دارد وزير بهداشت گفت: امروز فرصت هاي بالقوه زيادي در جامعه وجود دارد که اگر توان بهره برداري از آنها را داشته باشيم مي توانيم فرصتي را فراهم کنيم تا خيرين قبل از سرمايه گذاري با آرامش و آسايش، سرمايه خود را جهت کمک به مردم نيازمند وقف کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدحسن هاشمي در نشست امضاي تفاهم نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با سازمان اوقاف و امور خيريه کشور گفت: بدون شک در حوزه سلامت، مردم عزيز و مسلمان ايران از گذشته هاي دور در امور خيريه پيش قدم بودند و در زمينه هاي مختلف بهداشتي اماکني را براي بهرمندي مردم وقف مي کردند.
هاشمي با بيان اين که امروز نوع وقف نسبت به گذشته تغيير کرده است، گفت: در حال حاضر فرصتي فراهم شده است که واقفين و خيرين در کمک به ساخت مراکز بهداشتي و بيمارستاني کمک نمايند و اماکني را در اختيار مراکز آموزشي قرار دهند که حاصل آن تربيت افرادي براي پيشگيري و درمان مردم کشور باشد.
وي با تاکيد بر اين که بايد فرصت بيشتري براي سرمايه گذاري خيرين در حوزه سلامت فراهم شود، گفت: بايد افراد را تشويق کرد تا در اين حوزه سرمايه گذاري کنند و با اين کار جهت کمک به مسائل بهداشت و درمان مردم پيش قدم شوند.
هاشمي با اشاره به حساسيت اين وزارتخانه در اجراي صحيح سنت وقف خاطرنشان کرد: در زمينه وقف نهايت دقت را خواهيم کرد چرا که ما امانتدار هستيم و غير از مسيري که واقف تعيين کرده است، قدمي برنخواهيم داشت.
وي افزود: معتقديم هرکس صرفنظر از هرگونه اعتقاد و در هر دوره از حاکميت هر گونه موقوفه اي را وقف کرد، در همان مسيري که وقف کرده است، استفاده شود و نام و نشانش در سردر آن موقوفه نصب شود و در اين زمينه بسيار سختگير هستيم.
وي تاکيد کرد: اميدواريم بتوانيم چه در قالب وقف جمعي و چه در قالب وقف فردي، ظرفيت هاي مناسبي را براي سرمايه گذاري خيرين ايجاد نماييم.
هاشمي خطاب به سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه کشور گفت: اولويت هايي را در استان هاي مختلف کشور مشخص و به اين سازمان معرفي خواهيم کرد که علاقمندان بتوانند در اين حوزه سرمايه گذاري نمايند.
گفتني است، به منظور بهره­ برداري بهينه از امکانات، توانمندي­ ها و ظرفيت­ هاي مشترک در امر توسعه و ارتقاء سنت حسنه وقف در حوزه سلامت و اجراي طرح ­هاي عام­ المنفعه در اين حوزه، تفاهم نامه اي صبح امروز بين وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و سازمان اوقاف و امور خيريه به امضا رسيد.
براساس اين تفاهم نامه که به امضاي دکتر سيدحسن هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و دکتر علي محمدي سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه کشور رسيده است، طرفين در جهت يکپارچه­ سازي مديريت مراکز درماني و بهداشتي موقوفه از طريق ساختارسازي، هدف گذاري و ارتقاء بهره­ وري موقوفات همکاري خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن