تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819267731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس گروه مشاوران جوان عنوان کرد: مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری خبرگزاری پانا: رییس گروه مشاوران جوان از مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان ساعت 13:38



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، هادی قاسم‌پور در سیزدهمین مراسم قدرجوانی با اشاره به طرح‌ها و ایده‌های کارساز جوانان در حوزه مدیریت شهری، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های جدی گروه مشاوران جوان، مشارکت علمی جوانان است. وی با اشاره به فرآیند ارایه طرح‌های جوانان بیان داشت: جوانان عضو کارگروه‌های تخصصی، مسایل و مشکلات شهر را بررسی نموده و راهکارهای علمی ارایه می‌دهند. مشاور شهردار با بیان اینکه تاکنون قریب به 300 طرح توسط جوانان به مدیریت شهری ارایه شده است گفت: ارزیابی تاثیرات اجتماعی پیاده‌روسازی، ترمیم و بهسازی آسفالت، فضاسازی شب بازار، رضایت‌مندی زایران از طرح زوج و فرد اطراف حرم و ... از جمله طرح های قابل تقدیر می‌باشد. قاسم‌پور در خصوص رویکردهای حمایت علمی گروه از جوانان افزود: پرزنت طرح‌های برتر جوانان در جشنواره جوانه با حضور مدیران ارشد شهری، شرکت فعالان،  همیاران و مشاوران جوان در همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی، حمایت از مقالات ارایه شده در کنفرانس‌های علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انجام بازدیدهای علمی در حوزه‌های مدیریت شهری  از جمله برنامه‌های اجرایی گروه است. وی ادامه داد: رویکرد گروه مشاوران صورت پذیرفتن مسیر گزینش مشاوران جوان، از طریق فعالان است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل جوانان عضو کارگروه‌های تخصصی گروه در عرصه خدمت به شهر بهشت و شهروندان آن بهره گیریم. وی در پایان نیز از آماده‌سازی آیین‌نامه تسهیلات و رفاهیات فعالان خبر داد و گفت: سعی مان براین است که جوانان را به سمت طراحی شبکه مسایل شهری و ارایه راهکار در زمینه رفع مشکلات شهری سوق دهیم. گفتنی است: در سیزدهمین مراسم قدرجوانی از 25 طرح و 110 جوان پژوهشگر تقدیر به عمل آمد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن