تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت از طلافروشی‌ها به صفر رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس كل دادگستری فارس: سرقت از طلافروشی‌ها به صفر رسیده است خبرگزاری پانا: رئیس كل دادگستری استان فارس گفت: با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، امروز استان فارس از امنیتی نسبی برخوردار است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان ساعت 20:57



به گزارش خبرگزاری پانا، علی القاصی در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان شیراز، با اشاره به تلاش‌های شورای تأمین استان فارس در برچیده شدن اشرار، گفت: تا قبل از سال 92 شاهد وقوع سرقت‌های متعدد از طلافروشی‌ها در سطح فارس بودیم، اما با برخورد مناسب دستگاه قضایی و مجازات قانونی مجرمان، در یكسال اخیر حتی یك‌مورد هم سرقت از طلافروشی‌ها گزارش نشده است.
وی با بیان اینكه دستگاه قضایی در شرع مقدس اسلام و قانون اساسی از اهمیت و جایگاه بالا و رفیعی برخوردار است، گفت: امنیت بسترساز رشد و توسعه در هر جامعه‌ای است، اگر جامعه‌ای امن نباشد، جان و مال و ناموس مردم با مخاطره مواجه خواهد بود.
القاصی با تصریح اینكه مقامات قضایی و انتظامی همواره برای حفاظت از جان و مال و ناموس مردم، خود را با مخاطرات زیادی مواجه كرده‌اند، گفت: حداقل مطالبه مردم در نظام جمهوری اسلامی، تأمین و ارتقاء آسایش و امنیت انان است.
او اضافه كرد: مسئله احقاق حق به نحوی است که تأمین آن در حیطه توان دستگاه‌های متعددی است که دستگاه قضایی مهمترین آنها است.
القاصی به نقش دادستان‌ به‌عنوان مدعی‌العموم در تامین امنیت جامعه اشاره و تاكید كرد: دادستان کسی است که از نظر جایگاه قانونی، در خاکریز برخورد با جرائم و مجرمین قرار دارد و برای برخورد با آنان باید با نهایت توان و قدرت وارد شود.
وی پاسخگویی به مطالبات مردم در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب را یکی از مهمترین وظایف کارکنان دستگاه قضایی فارس برشمرد و گفت: در مجموعه دستگاه قضایی استان اقدمات گسترده‌ای در جهت رضایتمندی مردم از جمله برخورد با جرائم خشن و مهم و اشرار منطقه عملیاتی شده است.
رئیس‌کل دادگستری فارس گفت: در سال 92، تنها در یک پرونده تعداد 11 نفر از سارقین مسلح استان در یک زمان به دار مجازات آویخته شدند.
 
گفتنی است، در این مراسم، طهماسب یزدانیان به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز معرفی شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن