تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد سه قرارگاه پدافند زيستي، پرتوي و شيميايي براي کمک به محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳۴ب.ظ)
رئيس سازمان پدافند غيرعامل کشور خبر داد؛ ايجاد سه قرارگاه پدافند زيستي، پرتوي و شيميايي براي کمک به محيط زيست رئيس سازمان پدافند غيرعامل کشور گفت: سه قرارگاه پدافند زيستي، پرتوي و شيميايي براي کمک به محيط زيست درحوادث و تخريب هاي گوناگون به ويژه مقابله با آلودگي ها ايجاد شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، امروز (يکشنبه) تفاهم نامه همکاري ميان دو سازمان حفاظت محيط زيست و پدافند غيرعامل کشور در 6 ماده و به مدت پنج سال تنظيم شد. سردار غلامرضا جلالي رئيس سازمان پدافند غيرعامل کشور با تاکيد بر اينکه يکي از اهداف مهم، ايجاد هم افزايي براي استفاده از ظرفيت نيروهاي مسلح براي کمک به دولت است، گفت: به همين منظور، سازمان پدافند غيرعامل کشور هفته گذشته نيز تفاهم نامه اي با ستاد مديريت بحران کشور امضا کرد.
جلالي اظهارکرد: بنا بر تاکيد مقام معظم رهبري براي کمک به دولت در بحران ها و به دليل اينکه حوزه اجرايي مقابله با حوادث و بحران ها با ستاد مديريت بحران کشور، اين تفاهم نامه منعقد و مقرر شد همکاري بين دو دستگاه در صورت وقوع حوادث و بحران ها در کشور، تقويت شود.
رئيس سازمان پدافند غيرعامل کشور با بيان اينکه اين تفاهم نامه در هشت حوزه همچون امداد و نجات ، استفاده از ظرفيت ترابري هوايي، زميني، دريايي، بهره گيري از پتانسيل امداد و نجات و درمان به امضا رسيده است، گفت: به منظور اقدام سريع تر، بندي تحت عنوان دستور حرکت بدون نياز به اذن مقام بالاتر در تفاهم نامه ثبت شده تا در مواقع ضروري، فرصت از دست نرود.
جلالي، افزودن پيوست تفاهم نامه با ستاد مديريت بحران کشور به تفاهم نامه ميان سازمان حفاظت محيط زيست و پدافند غيرعامل کشور و ابلاغ آن به دستگاه هاي ذيربط را اقدامي مفيد و موثر جهت سرعت بخشي همکاري ها در زمان وقوع بحران هايي همچون آتش سوزي جنگل ها دانست.
وي ادامه داد: سه قرارگاه پدافند زيستي، پرتوي و شيميايي براي کمک به محيط زيست در حوادث و تخريب هاي گوناگون به ويژه مقابله با آلودگي ها ايجاد شده است.
جلالي با بيان اينکه 6 حوزه از جمله حوزه هاي انسان، دام و کشاورزي در بخش زيستي تحت پوشش اين تفاهم نامه قرار خواهد گرفت، گفت: مهم ترين رويکرد ما، استفاده از تمام ظرفيت ها درجهت اهداف مشترک و براي اقدامات مشترک است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن