تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست دولت هدايت منابع بانکي در مسير درست سرمايه گذاري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۱۸ب.ظ)
استاندار خراسان شمالي: سياست دولت هدايت منابع بانکي در مسير درست سرمايه گذاري است استاندار خراسان شمالي در جلسه کمسيون هماهنگي بانک ها گفت: سياست دولت هدايت منابع بانکي در مسير درست سرمايه گذاري است.
به گزارش خبرگزاري موج، پرويزي با توجه به وضعيت فعلي منابع داخلي بانک هاي استان افزود: چنانچه بخواهيم مشکلات حوزه سرمايه گذاري در استان را مرتفع نماييم، بايستي از محل منابع ملي اعتباراتي به بانک هاي استان اختصاص يابد.
پرويزي بر حمايت مديران بانکي از سرمايه گذاران واقعي و تسريع در جذب تسهيلات براي آنها تأکيد کرد و گفت: بانک ها از پرداخت تسهيلات به طرح هايي که با انجام کار کارشناسي و ارائه مستندات لازم به تصويت مديريت استان و دستگاه هاي اجرايي نرسد جلوگيري نمايند.
وي افزود: چندين طرح قابل توجيه در استان از قبيل آلومينيا جاجرم، لوله گستر و فولاد اسفراين، پتروشيمي و... وجود دارد که سرمايه گذاري هاي کلاني در اين حوزه انجام شده و بانک هاي استان مي توانند با اختصاص اعتبارات سرمايه در گردش به اين واحدها، از محل منابع عظيم اين واحدها منابع داخلي خود را تقويت کنند.
نماينده عالي دولت در استان اعتبارات صندوق توسعه ملي را فرصتي مناسب براي تجهيز منابع مالي بانک هاي استان عنوان نمود و اظهار داشت: در استان هاي محروم صندوق توسعه ملي خود مستقيما طرح هايي را به صورت تکليفي مشخص مي کند که اين امر علاوه بر کمک مناسب به منابع بانکي استان، باعث تقويت حوزه هاي سرمايه گذاري در استان مي گردد.
پرويزي عملکرد بانک هاي خصوصي استان در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملي را ضعيف دانست و گفت: از آنجايي که منابع اين صندوق ارزان قيمت و با کارمزد پاييني است، جذب اين اعتبارات مي تواند باعث افزايش منابع داخلي بانک هاي خصوصي استان شود. وي با بيان اينکه نرخ سود تسهيلات ارزي صندوق توسعه ملي 6 درصد است، افزود: نرخ سود تسهيلات ريالي اين صندوق در بخش صنعت 15 درصد و در بخش کشاورزي 11 درصد و بازپرداخت تسهيلات نيز حداکثر 10 ساله است.
پرويزي همچنين از بانک هاي استان خواست تا هرکدام حداقل يک طرح بزرگ با گردش مالي بالا را جهت تصويب به صندوق توسعه ملي ارائه دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن