تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804472768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش آیینی اشک و آب در تالار حافظ اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ارشاد اسلامی فارس برگزار می کند؛ نمایش آیینی "اشک و آب" در تالار حافظ اجرا می شود خبرگزاری پانا: نمایش آیینی اشک و آب به کارگردانی سید محمد پاردسویی در دهه اول ماه صفر در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز به روی صحنه می رود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان ساعت 11:47



به گزارش خبرگزاری پانا، پاردسویی طراح و کارگردان این نمایش گفت: با توجه به استقبال کم نظیر مردم از نمایشهای آیینی و مذهبی در سال های گذشته، امسال نیز با متن مستند و پرداخت مناسب این نمایش را بر روی صحنه می برد.
پاردسویی گفت : در این نمایش زندگانی کم بهار و پر خزان حضرت علی اصغر(ع) در قالب برنامه ای بدیع و خلاقانه به تصویر کشیده شده است.
این هنرمند، افزود : طی سالها فعالیتهای هنری در جشنواره ها و همایشها شاهد حضور گروههای خاص بوده ام و کمتر فرصتی برای خانواده های در رده های سنی مختلف و در کنار هم میسر شده است و این یکی از نکات مثبت فعالیتها بود .
وی ادامه داد:در واقع می توان گفت در تولید و ارائه محصولات فرهنگی هنری نباید حد و مرز شناخت و لذا حضور آحاد مختلف جامعه در مواجهه با مقوله فرهنگ و هنر ضروری است .
پاردسویی، خاطرنشان کرد: در عصر سلطه رایانه ها و ماهواره ها هم میتوان خدایی زیست و با ارائه برنامه های مناسب فرهنگی زمینه را برای نیل به اهداف عالیه تربیتی با استفاده از ابزارهای هنری محقق ساخت.
این چهره هنری که در سابقه هنری خود اجرای بزرگترین همخوانی قرآن و بزرگترین سرود جهان را نیز دارد گفت: مشخصه هر برنامه ای نقد پذیری آن است که حتما نکات مثبتی هم داشته که می توان با تقویت آنها و آسیب شناسی هر فعالیت جهت برنامه ریزی های آینده خط مشی صحیح و اصولی را اتخاذ کرد. او درباره نمایشهای مذهبی که روی صحنه برده است، گفت:18سال است که با عنایت ائمه معصومین(ع) در ایام ماههای محرم و صفر برنامه هایی را اجرا نموده ایم که برخی از این نمایش های صحنه ای که ویژه ایام عزاداری سالار شهیدان است عبارتند از : درسوگ خورشید(1377) , بهار می گرید(1378تا 1380) , زمستان در سوگ(1382) , کاروان عشق(1384) , با قدسیان آسمانی(1385) , نگین درخشان شاهچراغ(ع)(1387), عباس آموزگار عشق و احساس(1386-1388-1391) زینب آموزگار صبروادب(1387), نوای دل(1389),در سوگ یاس(1390) و ترکیب خوانی(1390) می باشد.
پاردسویی اهداف برگزاری این برنامه به صورت سنواتی را تبیین ارزشهای والای شخصیتی حضرت امام حسین (ع) و اصحاب با وفای ایشان ، عنوان کرد.
وی افزود: معرفی الگوهای برتر دینی ، واقعه عاشورا و پیروی آزاد اندیشان جهان از مولفه های انقلاب حسینی، فضاسازی مناسب در جهت آشنایی جامعه هدف و مخاطبان با ابعاد وجودی واقعه کربلا بر اساس زنده نگه داشتن قیام عاشورا، تاکید بر کلید واژه های حماسه حسینی و رشادتهای آنان جهت نیل به اهداف عالیه تربیتی، توسل وتمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ص) به عنوان مقربین درگاه الهی، ایجاد فضای معنوی و تاکید بر ارزش عمل گرایی امام و اصحابشان، حضور فعال وگسترده قشرنوجوان و جوان در برنامه بعنوان محور اصلی و استفاده از روشهای نو و ابتکاری در چار چوب برنامه تدوین شده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن