تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804524899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه درگیری ها در لبنان/ دستگیری بیش از ۲۰ تروریست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ادامه درگیری ها در لبنان/ دستگیری بیش از ۲۰ تروریست


رسانه های لبنانی نوشتند، «خالد الضاهر» متهم است با باندهای تروریستی تکفیری وابسته به داعش وجبهه النصره ارتباط و بویژه در زمینه فریب دادن سربازان برای جدایی از ارتش نقشی مهم برعهده داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نیروهای ارتش لبنان ازمنزل«خالد الضاهر» نماینده مجلس و عضو فراکسیون المستقبل در پارلمان این کشور به ریاست«فواد السنیوره» درمنطقه الضم و الفرز شهرطرابلس درشمال لبنان تعدادی سلاح کشف و ضبط کردند.

وی همواره علیه محور مقاومت ضد صهیونیستی موضعگیری می کند و ضمن دفاع ازاقدامات گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره آنها را انقلابی می خواند.
 
درگیری

الضاهر که مدعی است پیامبر گرامی اسلام به خواب پدرش آمده و تولد او را بشارت داده است، همسو با تروریست های تکفیری خواستار خروج حزب الله از سوریه، خلع سلاح مقاومت و همچنین آزادی تروریست های تکفیری موجود اززندان رومیه لبنان است.
 
براساس این گزارش، تعداد کشته های غیرنظامیان لبنانی در نبردهای شنبه میان نیروهای ارتش لبنان و عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره که یک پدر و پسر هستند، به 2 تن رسید.
 
درجریان این درگیری ها که ازجمعه شب شروع شده و همچنان بطور جسته و گریخته ادامه دارد «طه المصری» و فرزنش «عبدالناصر» کشته شده اند.
 
نیروهای ارتش با یورش به منزل«ربیع الشامی »  تروریست تحت تعقیب درمحله دفتردار شهر طرابلس وی را بازداشت و ازداخل منزلش مقدار زیادی سلاح و مهمات و دستگاه های ارتباطی تجهیزات پزشکی برای درمان عناصرمسلح زخمی شده کشف و ضبط کردند.

درگیری

نیروهای ارتش لبنان با بازرسی خانه « احمد سلیم میقاتی» معروف به ابوبکر و یا ابوالهدی در محله الزاهریه طرابلس که در جریان عملیات موفق صبح پنجشنبه گذشته نیروهای ارتش لبنان در شهرک عاصون شهرستان الضنیه در شمال لبنان بازداشت شد، مقدار زیادی مواد منفجره آماده انفجار کشف و ضبط کردند.

کارشناسان نظامی لبنانی در تلاش برای خنثی کردن این مواد منفجره وانتقال آنها به مکان هایی دیگر هستند.
 
درعملیات عاصون علاوه بر بازداشت ابوالهدی خطرناک ترین تروریست تکفیری داعش در شمال لبنان، باند او متلاشی و 3 تروریست کشته و 3 یا 4 تن فرار کردند که ارتش لبنان درحال تعقیب آنها دربلندی های شهرستان الضنیه است.
 
باند ابوالهدی تصمیم داشته است در مراسم عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت دست به عملیات تروریستی بزند و« نبیه بری» رئیس مجلس و« احمد فتفت»  عضو فراکسیون المستقبل در مجلس لبنان را هم ترور کند.

همچنین نیروهای ارتش لبنان امروز موفق شدند تلاش یک گروه مسلح را که قصد داشتند 5 نظامی لبنانی را هنگام رفتن به پایگاه خود در محله المحمره شهر عکار در شمال لبنان بربایند ناکام ساخته و بعداز تعقیب آنها بایکدیگردرگیر شدند.
 
در این درگیری دو نظامی شهید و چند تن زخمی شدند، نیروهای ارتش عملیات خود را در اماکنی که عناصر مسلح مخفی شده اند ادامه داده وضمن تنک کردن حلقه محاصره آنها در محله الزاهریه طرابلس شماری از آنها را زخمی و بازداشت و سلاح ها، مهمات و تجهیزات نظامی همراه آنها را ضبط کردند.
 
نیروهای ارتش لبنان یک بمب را در منطقه بازارهای قدیمی طرابلس کشف وبرای خنثی کردن آن اقدام کردند. ارتش همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در درگیری‌هایی که ارتش علیه گروه‌های تروریستی در تعدادی از خیابان‌های شهر طرابلس و محیط اطراف آن انجام داده، ارتش موفق شده بر مناطق الزاهریه و بازارهای قیمی و محله المحمره در المنیه به صورت کامل مسلط شود.

بر اساس این گزارش 20 نفر از تروریست‌ها از سوی ارتش بازداشت شده و باقی نیز متواری شدند و به خارج از مناطق درگیری فرار کردند، افراد فراری کشته و زخمی‌ها را رها کردند و به مناطق امن تر گریختند.

بالگردهای ارتش لبنان، برخی از زخمی های بدحال را برای درمان به بیروت منتقل کردند. صلیب سرخ نیز در کمک به زخمی‌ها و مجروحان این حادثه وارد عمل شد و در بازارهای داخلی شهر سه جنازه مربوط به تروریست‌ها را کشف کرد.

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرده که از آغاز این درگیری‌ها در روز پنج شنبه تاکنون 13 نظامی و 6 شهروند زخمی شدند و یک شهروند دیگر نیز به شهادت رسیده است.

 
ارتش لبنان موفق شده است برخی از مناطق اشغال شده توسط عناصر مسلح از جمله ورودی شهرک «بحنین» را که این عناصر در آن علیه یک گشتی ارتش کمین زده بودندآزاد کند و نیروهای ارتش همچنان در تعقیب عناصر مسلح هستند.
 
تاحدودی آرامش توام با هشدار در منطقه بازارهای قدیمی طرابلس بویژه بعداز موافقت دو طرف با آتش بس برای خارج کردن غیرنظامیان و مجروحان از منطقه درگیری برقرار شده است.

هیات علمای مسلمین متشکل از شیوخ سلفی تندرو بعداز تماس با « اشرف ریفی» وزیر دادگستری لبنان و مسئولان شهر طرابلس از رسانه های محلی خواستند تا به مناطق درگیری بروند.
 
هیات علمای مسلمین ادعا کرده است عناصر مسلح از خیابان ها که از شب گذشته صحنه درگیری های شدید بوده، عقب نشینی کرده اند.
 
فرماندهی ارتش لبنان با صدور چند بیانیه بر ادامه نبرد تا نابودی کامل عناصر تروریستی تکفیری تاکید و به همین دلیل نیروهای خود را با نظامیان تازه نفس تقویت کرده است.
 
ارتش لبنان همچنین از بالگردهای هجومی و هواپیماهای بدون خلبان برای شناسایی محل تجمع عناصر مسلح و حمله به آنها استفاده کرد.

عناصر مسلح گرفتار شده در حلقه تنگ محاصره ارتش، از گروه های تروریستی بویژه جبهه النصره در خواست کمک کرده اند.


دانلود

 


 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن