تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معصومه 11ساله از دياليز رهايي يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۳۱ب.ظ)
مدير انجمن حمايت از بيماران کليوي استان زنجان خبر داد: معصومه 11ساله از دياليز رهايي يافت مدير انجمن حمايت از بيماران کليوي استان زنجان عنوان کرد:1هزار و 290بيمار کليوي تحت پوشش اين انجمن هستند.
به گزارش خبرگزاري موج،محمد رضا طهماسبي مدير انجمن حمايت از بيماران کليوي استان زنجان پيوند کليه براي معصومه الماسي 11ساله را موفقيت آميز ارزيابي کرد و يادآورشد: اين بيمار با وجود سن کم ،ناچار بود براي دياليز مسير روستاي قره سيد از توابع شهرستان ايجرود تا زنجان را بپيمايد که خوشبختانه با کمک خيرين بعد از دو سال دياليز،پيوند کليه شد.
وي بااشاره به اينکه 1هزار و 290بيمار کليوي تحت پوشش اين انجمن هستندگفت:تاکنون 600نفر پيوند کليه شدند.طهماسبي از افزايش5/7درصدي بيماري کليه در کشور خبر داد و افزود:طي شش ماهه ابتداي امسال شاهد کاهش 27درصدي اين بيماري در استان زنجان هستيم.وي افزود:48درصد بيماران کليوي استان را زنان و 52درصد را مردان تشکيل مي دهند.
طهماسبي با بيان اينکه بخش دياليزبيمارستان ايثار ايجرود نيز تا پايان آبان امسال تجهيز مي شود اظهارداشت:با اين اقدام 15روستاي همجوار از امکانات آن بهره مند مي شوند.
وي از افتتاح فاز اول ساختمان جديد انجمن کليوي همزمان با هفته بيماران کليوي خبر دادو اذعان داشت:براي بهره برداري کامل از اين ساختمان مبلغ 3ميلياردو 850ميليون نياز است.
اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه هفته اي 3نوبت دياليز هر بيمار کليوي با ساير هزينه هاي جانبي رقمي بالغ بر 3ميليون و 500هزار ريال را بدنبال دارد گفت:هزينه 260بيمار فعلي دياليزدر استان در يک سال، 43 ميليارد 680ميليون ريال از بودجه درماني و شخصي را شامل مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن