تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژه‌ای مسئول رسیدگی به حادثه اسیدپاشی شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اژه‌ای مسئول رسیدگی به حادثه اسیدپاشی شد
کد خبر: ۴۴۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵ - 25 October 2014


رئیس قوه قضاییه با صدور دستوری، معاون اول خود را مامور کرد تا در اسرع وقت با حضور در استان اصفهان و بررسی مجدّانه موضوع اسیدپاشی و دستورات اکید به نیروهای امنیّتی، انتظامی و دادگستری، مسأله را پیگیری و نسبت به شناسایی، تعقیب و رسیدگی، نظارت لازمه را داشته و به رئیس دستگاه قضایی گزارش کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه متن کامل دستور رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی اژه‌ای

معاون اول محترم قوه قضائیه

حادثه دلخراش اسید پاشی در اصفهان ، موجب جریحه دار شدن قلوب همگان شده است . گرچه اینجانب از زمان وقوع حادثه ،‌ مستمراً پیگیر تعقیب متّهم یا متّهمان بوده و در این خصوص ، دستورات اکید به رئیس کل محترم دادگستری اصفهان داده ام ، و حسب گزارش ایشان اقدامات وسیع و مهمّی برای دستگیری عامل یا عاملان ، انجام پذیرفته است ؛ ولکن با توجّه به شناعت این عمل غیر انسانی ، لازم است حضرتعالی در اسرع وقت با حضور در استان و بررسی مجدّانه موضوع و دستورات اکید به نیروهای امنیّتی و انتظامی و دادگستری ، مسأله را پیگیری و نسبت به کلّیه مراحل شناسایی ، تعقیب  و رسیدگی ، نظارت لازمه را مبذول و نتیجه را به اینجانب گزارش نمایید .

امید است هرچه زودتر مجرم یا مجرمین دستگیر و به سزای اعمال زشتشان برسند .بدیهی است چناچه کسانی بخواهند به بهانه این امر ، امنیّت و آرامش جامعه را برهم زنند ، باید توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و توسط دادستان حوزه قضایی مربوط تحت تعقیب قرار گیرند .توفیق حضرتعالی را از خداوند منّان خواستارم.



مطالب مرتبط
اسیدپاشی جرمی هم‌سطح با قاچاق اسلحه، آدم ربایی و تجاوز









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن