تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820664072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروجين مصرف بهينه آب در دبستان غيرانتفاعي فرزانگان زنجان حضور يافتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
در راستاي ترويج صرفه جويي در مصرف آب؛ مروجين مصرف بهينه آب در دبستان غيرانتفاعي فرزانگان زنجان حضور يافتند در راستاي نهادينه کردن فرهنگ استفاده بهينه و صرفه جويي در مصرف آب، مروجين مصرف بهينه آب در دبستان غير انتفاعي فرزانگان حضور يافتند.
به گزارش خبرگزاري موج، زهرا شکوري مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب شهري استان زنجان به اهميت صرفه جويي در مصرف آب اشاره کرد و گفت: سنين کودکي و نوجواني بهترين زمان براي آموزش است که ما هم از اين فرصت استفاده کرده و براي نهادينه کردن مصرف و آموزش صرفه جويي آب بهره مي بريم.
وي از امضاي تفاهم نامه اي با آموزش و پرورش استان به منظور ارتباط بيشتر و مطلوبتربا دانش آموزان و ارائه آموزش هاي لازم به آنها خبرداد.
مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب شهري استان زنجان به وضعيت بحراني آب در سطح کشور و نيز در استان زنجان اشاره و تصريح کرد: هم اکنون با توجه به کاهش بارندگي ها و افت سطح آب هاي زيرزميني، بهترين راهکار براي گذر از بحران، صرفه جويي در مصرف آب است.
اين مراسم با ارائه توضيحات داوود رستمخاني، معاون امور مشترکين و درآمد شرکت آبفاي استان زنجان در خصوص اهميت و روند توليد و توزيع آب و پرسش و پاسخ توسط دانش آموزان و توزيع بسته هاي فرهنگي دربين آنان، به پايان رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن