تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820661155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت نقدپذيري، ياد گيرندگي و آينده نگري در رسانه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۳ب.ظ)
رئيس سازمان صدا و سيما تاکيد کرد: ضرورت نقدپذيري، ياد گيرندگي و آينده نگري در رسانه ملي رئيس سازمان صدا و سيما با تشريح عملکرد 10 ساله و بيان توانمندي ها و کاستي هاي موجود در رسانه ملي، بررسي و نقد اين عملکرد را وظيفه مديران، کارشناسان و صاحبنظران عرصه ارتباطات دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، سي و نهمين نشست سراسري افق رسانه با موضوع ارزيابي عملکرد ۱۰ ساله و با حضور مديران و برنامه سازان رسانه ملي در سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار شد.
رئيس سازمان صدا و سيما در اين نشست با اشاره به نقش بي بديل رسانه ملي در حاکميت و تنظيم معادلات قدرت در داخل و خارج از کشور گفت: امروز صدا و سيما نقش تعيين کننده اي در اجراي سياست هاي راهبردي نظام و جلوگيري از انحراف و جهت گيري هاي نادرست دارد.
ضرغامي افزود: رسانه ملي با حفظ استقلال و عدم تأثيرپذيري از جريان هاي سياسي، نقش مهمي در همگرايي آحاد جامعه در حوزه هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي داشته است.
رئيس سازمان صدا و سيما با تشريح عملکرد 10 ساله و بيان توانمندي ها و کاستي هاي موجود در رسانه ملي، بررسي و نقد اين عملکرد را وظيفه مديران، کارشناسان و صاحبنظران عرصه ارتباطات دانست و بر ضرورت نقدپذيري، ياد گيرندگي و آينده نگري در رسانه ملي تأکيد کرد.
وي همچنين ارتباط مستمر و بسيار صميمانه با مراجع عاليقدر تقليد، حوزه هاي علميه، اعضاي مجلس خبرگان رهبري، ائمه جمعه، علما و نهادهاي روحانيت را از جمله ويژگي هاي اين دوره توصيف کرد و افزود: رسانه ملي بدون اتکا به اين منبع عظيم و هدايتگر نمي تواند آموزه هاي ديني و پيام هاي معرفتي خود را در ساختارهاي راديو- تلويزيوني، مهندسي و اجرا کند.
در اين نشست همچنين از کتاب راوي صادق و مستندات 13 گانه آن رونمايي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن