تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820242493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امر به معروف و نهي از منکر ضامن سعادت و بر پايي جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۰ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: امر به معروف و نهي از منکر ضامن سعادت و بر پايي جامعه است نماينده ولي فقيه در لرستان با بيان اينکه هدف از قيام و نهضت عاشورا اصلاح و هدايت جامعه است ،گفت : امر به معروف و نهي از منکر ضامن سعادت و بر پايي جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج ،حجت الاسلام و المسلمين "سيد احمد مير عمادي " در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه خرم آباد افزود : امام حسين(ع)مصداق بارز آيات قرآن است و قيام عاشورا به منظور احياي اسلام و هدايت جامعه بوده است.
وي با اشاره به اينکه مجالس عزاداري امام حسين (ع) در راستاي احياي اسلام و قرآن و معارف اهل بيت بوده است ، اظهار کرد: جوهره قيام عاشورا و آرمان هاي والاي اسلام امر به معروف و نهي از منکر است چرا که راه هدايت و تعالي جامعه در اين مهم نهفته است.
نماينده ولي فقيه در لرستان با بيان اينکه هدف از قيام و نهضت عاشورا اصلاح و هدايت جامعه است ،گفت : امر به معروف و نهي از منکر ضامن سعادت و بر پايي جامعه است.
وي با تاکيد بر اينکه امر به معروف و نهي از منکر بايد در جامعه نهادينه شود ،افزود : حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي معروف است و هر حرکت تضعيف کننده نظام منکر است.
وي با اشاره به اينکه مجالس عزاي امام حسين بايد به نحو مطلوب و شايسته برگزار شود ،گفت : مجلس و تکاياي عزاي حسيني مکان مقدس است و در اين مکان ها بايد شعائر حسيني تبين و تبليغ شود.
همچنين امام جمعه خرم آباد با اشاره به رحلت عالم رباني آيت اله مهدوي کني گفت : اين شخصيت برجسته هرگز در راه حق دچار تزلزل نشد و با صراحت و شجاعت از مسير ولايت و رهبري دفاع کرد.
وي در ادامه با اشاره به صدور حکم اعدام روحاني برجسته شيعه عربستان افزود : اين حکم از سوي حکومت آل صعود صادر شده و اجراي آن دور از انتظار نيست اما با اين اقدام پايه هاي حکومت استبدادي آل صعود به لرزه در خواهد آمد.
وي اظهار کرد :دامنه موج بيداري اسلام سراسر سرزمين حجاز را فرا خواهد گرفت و دنيا بايد به اين حکم معترض باشد و اين در حالي است که آمريکا و متحدانش در برابر اين ظلم نيز سکوت کرده اند.
امام جمعه خرم اباد در ادامه با اشاره به سفر نخست وزير عراق به ايران گفت : اين سفر در راستاي تقويت روابط دو کشور موثر بوده ،چرا که روابط ايران و عراق بسيار مهم و حساس و راهبردي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن