تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798911781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام حسین(ع) بهترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف فارس: امام حسین(ع) بهترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف فارس به ایجاد تشکیلات منظم و منسجم برای ساماندهی امور مربوط به آمران به معروف و ناهی از منکر تأکید کرد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۹ مهر ساعت 08:47



به گزارش خبرگزاری پانا، سید اسماعیل حسینی‌مقدم در همایش آمرین «هفت»، به ایجاد تشکیلات منظم و منسجم برای ساماندهی امور مربوط به آمران به معروف و ناهی از منکر تأکید کرد و گفت: ساماندهی این دو امر در جهت رسیدن به اهداف والایی که برای این دو واجب الهی پیش‌بینی شده، ضروری است.
وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر به معنای احساس تکلیف در راستای اصلاح جامعه و مقابله با انحرافات فکری، اقتصادی و اخلاقی است.
مدیرکل اوقاف فارس به ایجاد تشکیلات منظم و منسجم برای ساماندهی امور مربوط به آمران به معروف و ناهی از منکر تأکید و خاطرنشان کرد: ساماندهی این دو امر در جهت رسیدن به اهداف والایی که برای این دو واجب الهی پیش‌بینی شده، ضروری است.
مدیرکل اوقاف فارس در ادامه امام حسین(ع) را بهترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ذکر و تصریح کرد: کار بزرگ و بی‌نظیر این امام بزرگوار به‌گونه‌ای تأثیرگذار بوده که تا ظهور امام زمان(ع) می‌تواند برای همه جوامع بشریت اسلامی الگوی مهمی باشد.
حسینی‌مقدم عنوان کرد: نباید هدف اساسی از انجام این مهم که عبارت است از اصلاح صحیح شخص و جامعه را فراموش کنیم و راه‌های پیش‌بینی شده برای آن همگی دائر مدار تحقق امر اصلاح هستند.
وی با بیان اینکه پس از امام حسین(ع)، حرکت انقلابی امام(ره) به عنوان مهمترین معروف در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گرفته، گفت: ایجاد انقلاب و نظام اسلامی و حرکت به سمت دولت اسلامی خود بهترین معروف زمان ما بوده است.
مدیرکل اوقاف فارس پیام واقع عاشورا و انقلاب اسلامی ایران را پیام‌هایی فرهنگی، سازنده و کلیدی خواند و بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در این امر باید به سمت مشکلات اصلی جامعه رفت، باید گفت که جامعه ما باید جامعه‌ای باشد که ظواهر اسلامی را مراعات کند.
حسینی‌مقدم گفت: تذکر لسانی یکی از زیباترین راه‌هایی است که اگر همراه با متانت، دلسوزی و رعایت چارچوب‌های اسلامی باشد، تأثیر خود را به خوبی نشان خواهد داد.
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فارس نیز در ادامه این همایش بیان کرد: رویکرد ستاد احیاء تنها برگزاری کلاس‌های آموزشی، سازمان‌دهی و دنبال کردن مسیری خاص برای تحقق این مهم نیست که عامه مردم باید به دنبال احیاء امربه معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.
سلیمان مهدوی حفظ شخصیت، آبرو، رفتار، گفتار، مخاطب‌شناسی، روانشناسی، انسان شناسی و موقعیت‌شناسی را مهمترین رویکرد آمران به معروف برشمرد و افزود: تذکر لسانی و گفتاری به دور از مقابله سلبی از دیگر اهداف و رویکردهای این ستاد در استان فارس محسوب می‌شوند.
وی در خاتمه با بیان اینکه تاکنون سه هزار دواطلب خواهر و برادر در ستاد احیاء عضو شده و مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر طرح «نجم» ویژه اساتید این ستاد با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های امر به معروف و نهی از منکر در حال برگزاری و اجرا است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن