تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين بيمار مبتلا به ابولا در نيويورک شناسايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۲ق.ظ)
نخستين بيمار مبتلا به ابولا در نيويورک شناسايي شد دکتر کريگ اسپنسر، 33 ساله، پس از آنکه نتيجه آزمايش‌ها وجود ويروس را ثابت کردند، به بيمارستاني در شهر نيويورک انتقال داده شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، آزمايش‌هاي اوليه نشان مي‌دهند يکي از اعضاي سازمان پزشکان بدون مرز که به تازگي از غرب آفريقا، مرکز اصلي شيوع ابولا، به نيويورک، آمريکا، بازگشته بود مبتلا به اين بيماري مرگبار است. اين نخستين مورد شناسايي شده در نيويورک به شمار مي‌رود.
بر اساس اين گزارش، دکتر کريگ اسپنسر، 33 ساله، پس از آنکه نتيجه آزمايش‌ها وجود ويروس را ثابت کردند، به بيمارستاني در شهر نيويورک انتقال داده شد.
بيل ده بلزيو، شهردار نيويورک، در کنفرانسي خبري، گفته است بنا بر آنچه مقامات دريافته‌اند، دکتر اسپنسر با شمار بسيار کمي از افراد در تماس مستقيم بوده است.
مقام‌هاي بهداشتي شهر نيز گفته‌اند که دکتر اسپنسر در يکي از سه کشور اصلي شيوع ابولا و از زماني که روند آن آغاز شد، کار مي‌کرد.
ابولا در غرب آفريقا، به طور گسترده، در ليبريا، گينه و سيرالئون، شيوع پيدا کرده و شمار قربانيان آن به پنج هزار نفر نزديک مي‌شود.
سازمان پزشکان بدون مرز نيز در بيانيه‌اي تائيد کرده‌ که يکي از اعضاي آن در شهر نيويورک که به تازگي از غرب آفريقا باز گشته بود، به آن سازمان خبر داده که دچار تب شده است.
اين دومين مورد در آمريکا است که کسي پس از وارد شدن به خاک آن کشور از غرب آفريقا، علائم ابولا را از خود نشان مي‌دهد. او در عين حال چهارمين بيمار شناسايي شده در خود خاک آمريکا است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن