تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803814064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عین العرب شیمیایی شد/خروج تروریست ها از سوریه/حمله دوباره آمریکا به تاسیسات نفتی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عین العرب شیمیایی شد/خروج تروریست ها از سوریه/حمله دوباره آمریکا به تاسیسات نفتی


پس از شلیک گلوله داعش، مردم منطقه دچار سوزَ چشم، تنگی نفس و تاول پوست شدند/ارتش تروریست ها را از منطقه جوبر بیرون راند/آوارگان سوری مستقر در ترکیه با نگرانی به استقبال زمستان می روند/نیروهای ائتلاف چهار حمله هوایی به چاه‌های نفت جفرا داشتند. منابع کرد در سوریه، داعش را به استفاده از سلاح شیمیایی در حملات به شهر عین العرب در شمال این کشور متهم کردند. منابع کرد تاکید کردند، در درگیریها در شرق عین العرب، داعش گلوله خمپاره ای شلیک کرد که منفجر نشد، اما بوی نامطبوعی داشت. پس از شلیک این گلوله خمپاره، مردم این منطقه دچار سوزش چشم، تنگی نفس و تاول زدن پوست شدند. فعالان کرد در عین العرب، تصاویری از غیرنظامیان قربانی استفاده داعش از سلاح شیمیایی را پخش کردند. رئیس شورای دادگاه های عمومی در عین العرب از بروز بیماری های پوستی و عوارض داخلی غیر طبیعی در منطقه، بعد از استفاده عناصر داعش از سلاح شیمیایی و میکروبی خبر داده است. خروج تروریست ها از سوریه ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور پیشروی کرده است. ارتش راهبرد محاصره کردن گروه های مسلح و مسدود کردن مسیر ارسال کمک ها را به آنان در پیش گرفته است. سرهنگ ثابت محمد، کارشناس نظامی در این باره تصریح کرد: «قلمون، حومه غربی شهر حمص، کسب، حومه شهر حماه، و حمص آزاد شدند و ارتش در حلب به ویژه خارج این شهر پیشروی می کند. عملیات نظامی ارتش سوریه در ادلب همچنین موفقیت آمیز بود.»
دانلود         پس از کشف تونلها و مسدود شدن مسیر ارسال کمک ها بین منطقه «زمالکه» و «عربین» گروه های مسلح به صورت گسترده از منطقه جوبر نزدیک دمشق خارج شدند. منابع نظامی گفتند فقط تکمیل عملیات پاکسازی این منطقه از مین ها مانده است. استقبال سرد آوارگان سوری از زمستان با نزدیک شدن فصل زمستان، آوارگان سوری مستقر در ترکیه با شرایطی مثل نداشتن سرپناه و گسترش بیماری ها رو به رو هستند.
آوارگان سوری و سرما/93/08/01
بیش از صد و سی هزار آواره سوری در ترکیه به سر می برند که با کمبود امکانات اولیه برای زندگی دست و پنجه نرم می کنند و حتی برخی از آنها سرپناه برای فرار از سرمای فصول سرد سال را ندارند.
آوارگان سوری و سرما/93/08/01
یک آواره سوری گفت: شب ها هوا سردتر می شود و شرایط برای کودکان سخت تر است. نگران آمدن زمستان هستم، چون هیچ چیزی نداریم. همه کودکان بیمار خواهند شد. تداوم صدای انفجار در عین العرب در چند ساعت گذشته صدای تیراندازی و انفجار از این منطقه قطع نشده و نیروهای مردمی و تروریست ها با شدت به تبادل آتش ادامه می‌دهند.
سوریه در انفجار/93/08/01
مدافعان عین العرب در شمال سوریه از ناکام گذاشتن چند حمله تروریست های مهاجم به گذرگاه مرشد پینار تاکید کردند.   نیروهای داعش با تشدید گلوله باران مناطق اطراف گذرگاه مرشد پینار برای نفوذ در خط دفاعی یگان های مدافع شهر تلاش می کنند. داعش در آخرین مورد به کشته شدن بیست و هشت تن از نیروهای خود در درگیری های عین العرب اذعان کرد.
درگیری ارتش سوریه با تروریست‌های داعش در درعا و دیرالزور شبکه تلویزیونی «المیادین» از اقدام نیروی هوایی ارتش سوریه به بمباران پایگاه های تروریست های عضو گروه موسوم به «معتز بالله» وابسته به ارتش آزاد سوریه، در حومه «درعا»، خبر داد. در این عملیات، ده ها تن از تروریست ها به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.
همچنین یک منبع نظامی سوریه امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش سوریه چند خودروی حامل تروریست ها در دشت عرسال در منطقه القلمون در ریف دمشق را منهدم کرد. نیروهای ارتش سوریه همچنین محل های تجمع عناصر مسلح در فرودگاه کشیش در شهر حلب را هدف قرار داده و تلفات زیادی به آنها وارد کردند. گروه تروریستی داعش به هلاکت شماری از عناصر خود از جمله ابوعلی الفرنسی دارای تابعیت فرانسوی و ابوجعفر الترکی دارای تابعیت ترکیه در درگیری با ارتش سوریه در منطقه حویجه الصکر در اطراف شهر دیرالزور اذعان کرد. در قلمون نیز یگانهایی از ارتش سوریه، حمله تروریست ها را ناکام گذاردند و بسیاری از آنها را در نزدیکی تپه موسی به هلاکت رساندند.

بمباران مواضع تروریست ها در مرز لبنان   

جنگنده های نیروی هوایی سوریه افراد مسلح موجود در مرز با لبنان و در مناطق عرسال و وادی رافق را بمباران کردند. عرسال و وادی رافق روستاهای مرزی لبنان با سوریه هستند.

550 غیرنظامی و چاه نفت، قربانی حملات هوایی آمریکا فعالان حقوق بشر اعلام کردند از زمان آغاز حملات هوایی به رهبری آمریکا در سوریه بیش از 550 نفر از جمله چند زن و کودک کشته شده اند. نهاد ناظر حقوق بشر سوریه با اعلام این مطلب از کشته شدن 464 مظنون به عضویت در گروه داعش طی این حملات خبر داد. همچنین در جریان حملات هوایی به سوریه، 57 نفر از معارضان جبهه النصره که به عنوان شاخه القاعده شناخته می شوند کشته شده اند. همچنین جنگنده‌های آمریکایی بار دیگر یک حوزه نفتی در دیرالزور، استان شرقی سوریه و هم مرز با عراق را هدف قرار دادند.
حمله هوایی به تاسیسات نفتی سوریه/93/08/01
دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس اعلام کرد که نیروهای ائتلاف چهار حمله هوایی به چاه‌های نفت جفرا داشتند. ائتلاف آمریکایی به شدت بر تاسیسات نفتی در سوریه متمرکز شده است. در این حملات تعداد زیادی از غیرنظامیان قربانی شده‌اند. تسلیم شدن روزانه ۴۰ تا ۵۰ فرد مسلح در منطقه زبدانی سوریه
یک منبع کمیته آشتی ملی و مردمی در زبدانی گفت: تقریبا روزانه 40 تا 50 فرد مسلح با تسلیم خود به طرف های امنیتی به قطار آشتی و مصالحه ملحق می‌شوند.

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن