تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798933471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مالی از قربانیان اخیر اسیدپاشی توسط دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛ حمایت مالی از قربانیان اخیر اسیدپاشی توسط دولت خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت گفت: ما در کشورمان آمادگی نسبی برای مقابله با بیماری ابولا داریم ضمن این که تجهیز آزمایشگاه ویژه بیماری ابولا برای وزارت بهداشت در دست اقدام است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان ساعت 16:16



به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، سیدحسن هاشمی امروز در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از 40 بیمارستان جدید تا پایان امسال گفت: البته کمبود نیروی انسانی یک مشکل جدی برای وزارت بهداشت است و در این راستا امیدواریم مجلس و دولت اعتباری ویژه را در سال 94 برای این موضوع در نظر بگیرند. دکتر سید حسن هاشمی در ادامه با اشاره به این که بعد از اجرای طرح تحول سلامت، مراجعه بیماران در مراکز درمانی دولتی بیشتر شده، خاطرنشان کرد: در این شرایط اگرچه از نظر تعداد تخت و امکانات در بیمارستان‌ها عقب هستیم، ولی به بیماران باید احترام گذاشته شود. به گفته دکتر هاشمی برای جبران این عقب ماندگی ها ضروری است بخش خصوصی وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه شود تا بتوانیم با خلق ثروت و همچنین مشارکت بخش خصوصی خدماتمان را ارتقاء دهیم. وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه بهداشت نیز توضیح داد: در حاشیه شهرها جمعیتی بالغ بر 9 میلیون نفر زندگی می‌کنند. در نظر داریم سیمای سلامت خانواده‌ها در حاشیه شهرها را ثبت و خدمات اولیه را برای این افراد تامین کنیم. ضمن این که خدماتی از قبیل بهداشت محیط، بهداشت خانواده و سایر خدمات در خانه‌های بهداشت ارائه خواهد شد. هاشمی با اشاره به تاثیرات مثبت هیات امنایی شدن بیمارستان ها نیز توضیح داد: این اثرات مثبت شاید در ابتدا برای مردم قابل لمس نباشد ولی به تدریج منجر به تمرکززدایی خدمات و مدیریت هرچه بهتر حوزه بهداشت و درمان خواهد شد. هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه ویروس ابولا بسیاری از دولت ها را به چالش کشانده است، خاطرنشان کرد: ما در کشورمان آمادگی نسبی برای مقابله با این بیماری داریم ضمن این که تجهیز آزمایشگاه ویژه بیماری ابولا برای وزارت بهداشت در دست اقدام است. وزیر بهداشت با بیان این که نظام بهداشتی کشور هوشیار است و وضعیت این بیماری را رصد می‌کند، توضیح داد: در مورد بیماری کرونا ویروس نیز به جز ابتلای 5 مورد در کرمان، مربوط به ماه های گذشته، مورد دیگری از کرونا ویروس در کشور نداشتیم. وی در ادامه سخنانش با بیان گزارشی از وضعیت قربانی اسید پاشی که در تهران بستری شده، ادامه داد: این بیمار که هم اکنون در بیمارستان چمران بستری است، شب گذشته مورد جراحی چشم قرار گرفت که البته آسیب چشم راست این بیمار جدی‌تر است و چشم چپ نیز حدود 50 درصد آسیب دیده است. به گفته وزیر بهداشت تنها یک مورد از قربانیان اسیدپاشی در بیمارستان اصفهان بستری است که به ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سفارش‌های مراقبت های ویژه از این بیمار به عمل آمده است. هاشمی با اشاره به این که حمایت مالی از قربانیان اخیر اسیدپاشی حداقل حمایتی است که از سوی دولت می تواند ارائه شود، خاطرنشان کرد: مردم هم اکنون بیش از گذشته از دستگاه های قضایی انتظار دارند که جلوی حوادث اینچنینی گرفته شود.  وزیر بهداشت در ادامه با بیان این در حال حاضر حدود 40 هزار تخت روانی کمبود داریم، گفت: امیدواریم مجلس در این زمینه هم اعتبار قابل توجهی را لحاظ کند. 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن