تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804866970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت تشكل هاي صنفي رسانه اي در چارچوب هاي نظام مورد توجه دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان صادق:
تقويت تشكل هاي صنفي رسانه اي در چارچوب هاي نظام مورد توجه دولت است
زنجان - خبرگزاری مهر: مشاور رسانه اي رئيس جمهور خبرنگاران را سفيران اطلاع رساني عنوان کرد و گفت: تقويت تشكل هاي صنفي رسانه اي در چارچوب هاي نظام مورد توجه دولت است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صادق ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان زنجان ، ضعف آموزشي را يكي از نقايص در بخش تربيت خبرگار برشمرد و افزود: خبرنگاران با توانمندسازي مي توانند حقايق و پيام هايي را كه ملت ايران براي آن تلاش كرده اند به جهانيان  برسانند. صادق با اشاره به انعقاد تفاهمنامه هايي از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد با ادارات كل ارشاد استان ها مبني بر اجراي برنامه هاي آموزشي ابراز كرد: در اين راستا نيازهاي مالي و نيروي انساني مورد نياز آموزش در استان ها رفع خواهد شد. وي با بیان اینکه اظهار كرد: خبرنگاران چشم و گوش بينا وصادق مردم اند و مسئولان دولت قدر تلاش هاي آن ها را مي دانند. مشاور رسانه اي رئيس جمهور  با تاكيد بر اينكه رئيس جمهور براي تحقق شعارها و اهداف خود مصمم است، ابراز كرد: دولت دوستدار رسانه است و از تقويت و توسعه رسانه ها حمايت مي كند. صادق ايجاد و تقويت تشكل هاي صنفي را  لازمه رفع بسياري از مشكلات اصحاب رسانه دانست و خاطر نشان كرد: با فعال شدن و تقويت اين تشكل ها ساماندهي و امنيت شغلي خبرنگاران نيز بيشتر مد نظر قرار مي گيرد. وي تصريح كرد: تقويت تشكل هاي صنفي و واگذاري امور مردم به خودشان از سياست هاي دولت تدبير و اميد است كه در بخش رسانه نيز مورد توجه است. مشاور رسانه اي رئيس جمهور با اشاره به مشكلات ناشي نبود بيمه خبرنگاران يادآور شد:  يكي ديگر از سياست هايي كه دولت در مرحله دوم  اجراي طرح هدفمندي يارانه ها پيگيري مي كند همگاني كردن بيمه است كه خبرنگاران  نيز مشمول مي شوند. صادق  يادآور شد: خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت كار،تعاون و رفاه اجتماعي اهتمام جدي به  تامين رفاه حال خبرنگاران دارند و براين اساس صاحبان رسانه موظف هستند خبرنگاران شاغل در آن رسانه را  تحت پوشش بيمه قرار دهند البته دولت سهم بيمه آن ها را پرداخت خواهد كرد. وي با اشاره به جايگاه خبرنگاران افتخاري و آزاد با تاكيد براينكه نبايد اين خبرنگاران مغفول واقع شوند اظهار كرد:بايد سازو كار مناسبي براي فعاليت اين گروه از خبرنگاران انديشيده شود. مشاور رسانه اي رييس جمهور  خواستار حركت خبرنگاران به سمت شيوه هاي نوين اطلاع رساني و ابداع متدهاي جديد خبر نويسي شد و  تصريح كرد: بايد عطش شنيدن خبر را در مردم به نحو شايسته اي مديريت كرد. صادق با اشاره به فيلترينگ يكي از سايت هاي خبري  گفت: دولت از هيچ رسانه اي شكايتي نداشته است و اگر يك فرد دولتي با شخصيت حقيقي از  كسي شكايت كند مربوط به حقوق شهروندي وي است نه دولت. وي هدف از برگزاري نشست با خبرنگاران را آشنايي با مشكلات آن ها اعلام كرد و افزود: رييس جمهور براي رسانه هاي محلي اهميت ويژه اي قايل است و در تمام سفرهاي استاني نشستي با اصحاب رسانه هاي محلي دارد. صادق وعد داد: مشكلات صنفي خبرنگاران در اسرع وقت  پيگيري  و رفع شود.


۱۳۹۳/۷/۳۰ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن