تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805186184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخانه اساس و پايه فرهنگ کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۳۴ب.ظ)
فرماندار کرمانشاه در مراسم افتتاحيه رسمي کتابخانه آيت الله خامنه اي: کتابخانه اساس و پايه فرهنگ کشور است فرماندار کرمانشاه در سخناني ضمن افتتاح کتابخانه عمومي آيت الله خامنه اي شهر کرمانشاه گفت: انقلاب و کشور ما بر پايه فرهنگ ساخته شده اند و کتابخانه ها اساس و پايه فرهنگ، تفکر ما هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، فضل الله رنجبر ابتدا درگذشت آيت الله مهدوي کني رئيس مجلس خبرگان رهبري را تسليت و ضمن تقدير و تشکر از سرپرست و کارکنان کتابخانه هاي عمومي استان جهت افتتاح کتابخانه آيت الله خامنه اي گفت: بايد خدا را شاکر باشيم که پروژه هاي سفر مقام معظم رهبري به استان در حال بهره برداري هستند.
وي فرهنگ را پايه و اساس کشور خواند و کتاب را اساس و پايه فرهنگ دانست و افزود: بايد در جهت ارتقاء سطح فرهنگي بيشترين استفاده را از چنين پروژه هايي ببريم.
فرماندار شهرستان کرمانشاه با تاکيد بر اخلاق حسنه و همچنين راهنما و هادي بودن کتابداران براي همه مردم به خصوص مراجعين به کتابخانه هاي عمومي اضافه کرد: اميدوار هستم مجموعه کتابخانه هاي عمومي استان برنامه هاي مدون و خوبي براي اين کتابخانه دارند و ما هم از هيچ کمکي دريغ نمي کنيم.
رنجبر اساس جامعه فرهنگي و سالم را شهروند آشنا آگاه خواند و ادامه داد: اگر ما در بخش فرهنگي بيش از آنچه هم اکنون هست سعي و تلاش کنيم بسياري از معضلات اجتماعي نيز خود بخود رفع خواهند شد.
وي در ادامه سخنان خود مهيا کردن فضاي زيبا و دلچسب را يکي از موضوعات مهم براي جذب بيشتر مردم به کتابخانه هاي عمومي دانست و تصريح کرد: با شهرداري همکاري و تعامل کنيد و محيطي بهتر از آنچه هست براي مردم منطقه محيا کنيد.
رنجبر رابطه و تعامل دوجانبه مردم و کتابخانه را متذکر و ابراز داشت: هر چقدر مردم به کتابخانه هاي عمومي کمک کنند به رشد و ارتقاء دانايي و آگاهي فرزندان خودشان کمک کرده اند، شهر توسط شهروندان آن ساخته مي شود که همين فرزندان امروز ما هستند.
فرماندار شهرستان کرمانشاه در انتهاي سخنان خود ضمن اشاره به تصميم دولت تدبير و اميد به کار و کمک بيشتر به مناطق کمتر برخوردار گفت: تشويق و ترغيب هم بايد در برنامه ها قرار گيرد تا بتوانيم مشکلات را رفع کنيم.
در ضمن اين مراسم بيژن راستي فر سرپرست اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان نيز ضمن تسليت به مناسبت درگذشت آيت الله مهدوي کني رياست مجلس خبرگان رهبري و همچنين تشکر از فرماندار شهرستان به دليل ديدگاه فرهنگي و کمک هاي بي دريغ به مجموعه کتابخانه هاي عمومي گزارشي از کتابخانه ارائه کرد و گفت: اعتبار اين کتابخانه از محل سفر مقام معظم رهبري به استان کرمانشاه در سال 90 تصويب و امروز شاهد افتتاح رسمي آن هستيم.
وي مساحت کتابخانه را 1754 متر مربع و داراي 724 متر مربع زير بناء اعلام و عنوان کرد: اين کتابخانه بر اساس شيوه هاي نوين عمراني و فناوري ساخته شده است تا بهترين فضاي ممکن را براي مراجعين فراهم کند.
راستي فر در ادامه صحبت هاي خود کتابخانه را داراي بخش هاي مخزن، مرجع، کودک، نشريات و سالن مجزا مطالعه براي آقايان و بانوان دانست و افزود: اين کتابخانه به دليل تاکيد بر کار بيشتر در مناطق کمتر برخوردار در جوار محله جعفرآباد ساخته شده است و اميدواريم مردم اين منطقه از وجود اين کتابخانه بيشترين بهره را ببرند.
گفتني است، کتابخانه عمومي آيت الله خامنه اي که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان کرمانشاه ساخته شده است روز چهارشنبه 30 مهرماه 93، با حضور فرماندار شهرستان کرمانشاه، سرپرست اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان و جمعي از کارکنان کتابخانه هاي عمومي و اهالي محل به طور رسمي افتتاح و آغاز به کار کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن