تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803850759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفع حملات داعش/ ایجاد کمربند امنیتی اطراف حلب/ کنترل دو گردان حافظ نظام و مسلمیه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دفع حملات داعش/ ایجاد کمربند امنیتی اطراف حلب/ کنترل دو گردان "حافظ نظام" و "مسلمیه"


نیروهای ارتش سوریه کنترل دو منطقه جدید را در شمال حلب در دست گرفتند.یگان های حمایت از ملت کرد اعلام کردند، حملات تازه داعشی ها را دفع کرده‌اند.پنتاگون اعلام کرد، کردها همچنان کنترل بخش اعظمی از کوبانی را دست دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین، ارتش سوریه کنترل مناطق المسلمیه، «حفظ النظام» و کارخانه های سیمان و شیشه را در شمال حلب در دست گرفت.
درگیری های شدید در مناطق الحمیدیه و الصمدانیه در استان القنیطره سوریه هم ادامه دارد. بیش از 50 تروریست در حمله هوایی ارتش سوریه در شمال استان حماه کشته شدند. ارتش سوریه همچنین در منطقه «حویجه صکر» در استان دیرالزور پیشروی کرد.
پیشروی های ارتش
درگیری های شدید در داخل این منطقه بین ارتش سوریه و داعش ادامه دارد. جنگنده های ارتش سوریه مواضع داعش در اطراف این منطقه را بمباران کردند. یگان های ارتش سوریه از نفوذ تروریست ها به شرق حمص جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.
بر اساس این گزارش به نقل از تلویزیون سوریه، یگان های ارتش سوریه از نفوذ تروریست ها به شرق حمص جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند. نیروهای ارتش تحرکات تروریست ها را در مزارع الغبیب در منطقه المخرم زیر نظر دارند و مسیرهای امدادی و پشتیبانی آنها را در حومه حماه و حمص قطع کرده اند.

نیروهای ارتش در جریان عملیات پاکسازی در این منطقه، مراکز دیده بانی را تقویت و مسیرهای ارتباطی تروریست ها را در حومه شرقی حماه و حومه شمالی حمص به سمت کوه های شومریه قطع کردند.  داعش صدها عضو خود را از استان های حلب و الرقه سوریه به اطراف شهرعین العرب (کوبانی)، منتقل کرد.
شب گذشته درگیری های شدیدی در چند محور در اطراف شهر کوبانی رخ داد. شدیدترین درگیری ها در جنوب شرق کوبانی بود.

برابر این گزارش به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم، گروه تروریستی داعش از4محور، حمله های تازه ای را علیه مواضع کردهای عین العرب در شمال سوریه آغاز کرده است. این حملات پس از انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در مقابل یکی از ورودی های این شهر انجام شد.
تانک ها نزدیک شهر کوبانی
منابع کرد اعلام کردند، شمار زیادی از اعضای گروهک تروریستی داعش در نبردهای شدید دیروز در عین العرب (کوبانی) واقع در شمال سوریه کشته شدند و کردها دو نقطه دیگر را که تحت کنترل داعشی‌ها بود از آنها پس گرفته‌اند.  
دانلود
  یگان های حمایت از ملت کرد اعلام کردند، حملات تازه داعشی ها را دفع کرده‌اند. ارتش سوریه توانست طی عملیاتی که از اوایل هفته آغاز کرده، کنترل مناطق شمال حلب را به دست گیرد. ارتش سوریه با تکیه بر عملیات استراتژیک و ایجاد کمربند امنیتی در اطراف حلب، شهر الضاعیه و زندان مرکزی حلب، کنترل حلب را به دست گرفت و از پیشروی افراد مسلح به این شهر جلوگیری کرد. عملیات پاکسازی مناطق از حضور افراد مسلح در منطقه همچنان ادامه دارد ضربات سنگین ارتش به فروپاشی خطوط دفاعی افراد مسلح منجر شد. نیروهای ارتش سوریه موفق به باز پس گیری منطقه «مسلمیه» شهر حلب شدند.
 این گزارش به نقل از شبکه خبری المیادین، می افزاید: نیروهای ارتش سوریه پس از یک هفته درگیری شدید با تروریست ها ، موفق به باز پس گیری منطقه «مسلمیه» حلب شدند. ارتش سوریه همچنین توانست بعد از درگیری‌های چند روزه خود با افراد مسلح، کنترل دو گردان "حافظ نظام" و "مسلمیه" و همچنین کارگاه‌های شیشه و سیمان را در شمال به دست گیرد.
این ارتش توانست طی عملیات گسترده چند روزه خود از طریق تپه‌های اطراف دو منطقه حندرات و سیفات بر آنجا مسلط شود. این عملیات منجر به پاکسازی این مناطق از وجود افراد مسلح شد.
نیروهای ارتش سوریه موفق به پیشروی در بخش هایی از حومه " درعا " و " دمشق " شدند. به گزارش شبکه تلویزیونی العالم ، نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی موفقیت آمیز ضمن شکست تروریست ها، در بخش هایی از حومه "درعا" و "دمشق" پیشروی کردند.
پیشروی های ارتش
  هلاکت بیست وپنجمین انگلیسی عضو داعش با کشته‌شدن یکی دیگر از تروریست‌های انگلیسی در سوریه، شمار انگلیسی‌های کشته‌شده عضو داعش، به 25 تن رسید.
  یک تروریست انگلیسی عضو داعش در حملات هوایی آمریکا در کوبانی کشته و یک تروریست انگلیسی دیگر زخمی شد.
روزنامه «تایمز» روز چهارشنبه (امروز) نوشت، «مامونور رُشید» جوان 24 ساله اهل پورتسموث انگلیس، اولین انگلیسی عضو داعش است که در مرز ترکیه و سوریه کشته شده است.
طبق آمار «مرکز مطالعات افراطی گری و خشونت سیاسی دانشگاه کینگز» انگلیس، مرگ رُشید شمار تروریست‌‌های انگلیسی کشته‌شده عضو داعش را به 25 نفر افزایش داد.   پنتاگون: کردها همچنان کنترل بخش اعظمی از کوبانی را دست دارند

برابر این گزارش به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، منابع سوری اعلام کردند که درگیری‌های جدیدی میان گروه داعش و کردها در بخش‌های شرقی و شمال شرقی کوبانی سوریه رخ داده است.

این در حالی است که شاهدان عینی و دیده‌بان حقوق بشر سوریه روز سه‌شنبه اعلام کردند که از شدت درگیری‌ها میان دو طرف کاسته شده است و همچنین یک مسوول کرد اعلام کرد که اوضاع در کوبانی نسبتا آرام است.

از سوی دیگر، پایگاه‌های نزدیک گروه داعش تصاویری را منتشر کرده‌اند که در آن این گروه به محموله سلاح و مهماتی دست یافتند.

این پایگاه‌ها اعلام کردند که هواپیماهای آمریکایی به اشتباه کمک‌های نظامی را در مناطق تحت کنترل داعش انداخته بودند.

همچنین جنگنده‌های ائتلاف پروازهای شناسایی را بر فراز کوبانی انجام دادند.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که اوضاع کوبانی همچنان شکننده است، اما نیروهای کرد همچنان کنترل بخشی اعظمی از این شهر را در دست دارند و گروه داعش در روزهای اخیر پیشرفت میدانی نداشته است.

محموله های امریکایی برای داعش

جان کربی، سخنگوی پنتاگون نیز گفت: کارشناسان ما ویدیوئی را که گروه داعش منتشر کرده و ادعا کرده‌اند که به محموله سلاحی دست یافته‌اند که هواپیماهای آمریکایی برای کردها ارسال کرده بودند، مورد بررسی قرار خواهند داد.
    
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن