تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصالح و ساخت و ساز با کيفيت پايين مهم‌ترين نگراني‌ در سکونتگاه‌هاي غير رسمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۴۲ق.ظ)
رئيس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در ايران مطرح کرد: مصالح و ساخت و ساز با کيفيت پايين مهم‌ترين نگراني‌ در سکونتگاه‌هاي غير رسمي رئيس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در جمهوري اسلامي ايران گفت: وضعيت حاشيه‌نشيني شهر بجنورد در برخي از محلات به مراتب بدتر از ساير شهرهاي کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيامک مقدم، رئيس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در ايران، در حاشيه بازديد از سکونتگاه‌هاي غير رسمي بجنورد اظهار کرد: اکنون حاشيه‌نشيني در شهر بجنورد وضعيت خوبي ندارد و مسلماً در برخي از حواشي مرکز خراسان شمالي وضعيت بد‌تر از ساير شهرهاي کشور است.
وي با تأکيد بر اينکه يکي از مهم‌ترين نگراني‌هاي ما در سکونتگاه‌هاي غير رسمي، نوع مصالح و ساخت و ساز با کيفيت پايين است، گفت: وضعيت بهداشت و جوي‌هاي آب در اين مناطق مناسب نيست و شرايط بدي را رقم زده است.
رئيس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در ايران با اشاره به اينکه بازديد از مناطق حواشي شهر بجنورد توسط مسوولان اين دفتر با دعوت معاونت وزارت راه و شهرسازي شرکت عمران و بهسازي شهري ايران و شهرداري بجنورد صورت گرفت، افزود: اين سفر و بازديد‌ها براي همکاري رسمي سه جانبه به منظور ساماندهي مناطق نابسامان حاشيه اين شهر انجام مي‌شود.
وي با يادآوري اينکه دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در ايران، براي ساماندهي اين مناطق همکاري تمام و کمال را خواهد داشت، گفت: ارائه خدمات کار‌شناسي و انتقال تجربيات ساير کشور‌ها، از جمله حمايت‌هاي اين دفتر براي ساماندهي اين مناطق خواهد بود.
رئيس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه اين سازمان نمي‌تواند اقدامي داشته باشد، افزود: براي ساماندهي سکونتگاه‌هاي غير رسمي حواشي شهر‌ها که در نخستين گام پايلوت آن در بجنورد به اجرا در مي‌آيد، تفاهم نامه‌اي بين شهرداري، معاونت وزارت راه و شهرسازي، شرکت عمران و بهسازي شهري ايران اين دفتر انجام خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: با توجه به زلزله خيز بودن اين شهر اجراي طرح‌هايي براي ساماندهي سکونتگاه‌هاي غير رسمي ضرورت دارد.
رئيس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در ايران گفت: اين دفتر حدود ۶ ماه است که براي ساماندهي سکونتگاه‌هاي غير رسمي حواشي شهر‌ها عملاً ورود کرده است.
گفتني است رئيس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در ايران در سفر به بجنورد از مناطقي چون باقرخان، کوي امام هادي، کلاته جواديه، حلقه سنگ، ملکش، احمدآباد، صندل آباد بازديد و در جريان وضعيت اين مناطق قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن